2017. január 3., kedd

2016

Véget ért egy újabb sportos év. Mint mindig, duatlonokkal indult a verseny szezon. Neuruppinban volt a Berlin duatlon bajnokság futama. Korosztáyos 2. helyezett lettem.

Ruppiner duathlon
Berlin félmaraton minden évben alap! Ez volt a hatodik alkalom és idén is tudtam tovább javulni. Kőkemény 12 másodpercet. ;-)
bódottá  #berlinhalf
Innentől céltudatos sportolás RTF-ekkel tarkítva. Június végén a Neuruppiner triatlon volt az egyetlen olimpiai táv amin indultam. A versenyek miatt túl sok értékes edzés ídőt buktam volna. Egy verseny azért kellett mindenképp, hogy legyen idénről éles tapasztalatom Roth előtt. Jól ment (Átlagos úszás, kicsit jobb bringázás, szuper futás) és a hardware is jól vizsgázott. Összetett 8. lettem.
Neuruppin 2016
Majd jött az év és egyben életem eddigi legnagyobb sport kihívása, a Challenge Roth. Hihetetlen volt. Nem is álmodhattam volna egy jobban sikerült versenyről, főleg így elsőre. Minden klappolt, a forma, a verseny taktika, a frissítés.  De erről már részletesen meséltem.
cycling in Bayern
Jöhetett a jól megérdemelt nyaralás laza, kötetlen sportolgatással, majd augusztus végén megint "elkezdtem"  futni, hiszen közeledett a Berlin marathon. Szerettem volna megint egy jó maratont futni. Sikerült. Ismét minden klappolt. Ismét nagy ídő. 2:43:55, Bang!

2016-ban kemény menet volt, de ott a medál és a pb!
A Challenge Roth priorítása miatt sikeredett szerényre az idei verseny kalendár. Jővőre megint többet szeretnék versenyezni. Hosszútávú verseny cél 2017-re még mindig van, cél verseny még mindig nincs...
Számosítva a fitnessz így alakult 2016-ban. Úszás 77 óra, 233 km.  Bringázás 330 óra alatt 8775 km. Futás 152 óra és 1950 km. Rothig nem volt kegyelem. Utána egy kis lazítás majd a Berlin maraton. Utána megint meredek mínőség és mennyiség zuhanás. Mostanában kezdem megint összeszedni magam. :-)
fitnessz 2016

Ha már diagram. Megnéztem mit mutat az elmúlt öt évre. 2011 őszétől használom a trainingpeakset, így szinte a kezdetektől megvannak az edzés adataim (Kezdetek? lásd első blogbejegyzés :-)  Így alakult a fitnessz az elmúlt öt évben.
still I rise
A Challenge Roth miatt kezdtem el erősítő edzéseket is beiktatni a tréning programomba, ami a rendszerességét tekintve mindenképpen az idei egy fontos momentuma. Nagyon bevált. Múlt héten rögzítettem pár kockát és összedobtam belőle egy kis filmet. Íme:


Az új TT bicajom is említést érdemel. Hosszú, majdnem 1 éves vadászat után sikerült rá találni 2016 elején. Végre stimmelt az ár, a mínőség és a vázméret is... Eszméletlenül jó bicaj, maximálisan bevált. Imádom... képek lásd fentebb, Cannondale Slice Hi-Mod Red, Zipp 900, Zipp 808.

Viszont a jobb vállam még mindig vacakol. Remélem, hogy minél előbb helyre jön, hogy az úszáson megint felvehessem a ritmust. Szeretnék jobban úszni. Álom marad az 1 órán belüli ídő 3800 méteren? Meglátjuk. ;-)

Na meg bringán is van hova gyorsulni szerencsére. Így nem fogok unatkozni 2017-ben sem. 

Minden kedves blog olvasónak és sporttársnak egy legalább olyan sikeres illetve még jobb sportos 2017-et kívánok mint amilyenre az én idei évem sikeredett.

2 megjegyzés:

  1. "legalább olyan sikeres illetve még jobb sportos 2017-et kívánok mint amilyenre az én idei évem sikeredett"

    haha, én ilyet akkor sem fogok tudni produkálni, ha egyszer újra ráveszem magam egy hosszútávra való felkészülésre :D

    le a kalappal előtted, amit elterveztél, azt meg is csináltad. amatőrként példaértékű a felkészülésed, és ezt őszintén így gondolom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kitűzött célok elérése a lényeg. Köszi. De nem is jelent egyáltalán nehézséget mert szívesen csinálom. :)

      Törlés