2017. január 29., vasárnap

6 Day Berlin

Na ez nem a Berlinben eddig eltöltött napjaim száma :).

Chris szervált apróhirdetésről jegyeket, így a Berlini 6 Napos Pálya-kerékpár versenyek utolsó napjára el tudtunk menni . Nekem nagyon tetszett a szórakoztatásnak és a sportnak ez az egyvelege. Látványos, izgalmas versenyszámok igazi sport-csúcsteljesítményekkel fűszerezve, mint például a legyorsabb kör, ahol 8 sprinter egyenként indulva 4 kör alatt a leggyorsabb mért kört próbálta elérni. 71 km/h feletti átlagtempót ért el a győztes. Elég brutál...

A váltóversenyek is érdekesek voltak. A 2 fős csapatok tagjai váltáskor egymást belendítve hozzák újra lendületbe. Hogy ebből nem lett tömegbukás az elején az igen zsúfolt mezőny ellenére sem... profik na. Ja igen és mivel a pályakerékpározás olimpia sportág, akadt is a nemzetközi mezőnyben többszörös olimpiai bajnoktól európa és világbajnokig sok élvonalbeli versenyző.

Fotót készítette Fanny Schertzer, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=17185268

A berlini a világ legrégebb óta megrendezett 6 napos pálya-kerékpár versenye, egy fotó 1909-ből
Készítettem pár felvételt én is a telefonommal, amiből egy rövid videót raktam össze. 2017-ben így festett a dolog:


Körben a folyosón büfék, bringaboltok standjai. A "küzdőtérre" is le lehet menni, szóval marha jó az egész ezért sem fulladhat unalomba az este.

Engem már maga a berlini Velodrome épülete is lenyűgözött. A sportág kapott egy ilyen nem szerény sport központot Berlinben. Nem rossz.

Berlin Velodrome
Éjjel ahogy jöttem ki éreztem fáj a torkom, rménykedtem csak a hangzavar túlkiabálásától. Nem jött be. Faszán lebetegedtem...torokfájás, megfázás... hétvégére teljesen elintézett a dolog. Szerencsére amúgy is laza hetet terveztem sportot illetően.

Most próbálok meggyógyulni, hogy végre kezdhessek rágyúrni a 4 hét múlva megrendezésre kerülő SISU Winterduathlonra. 2017 start there..., mint minden évben. Persze eddig mindig szívás volt, oldalgörcs, vádligörcs, netán mindkettő egyszerre... na majd idén! Hahaha....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése