2013. július 26., péntek

Holnap egy 10-es Berlin szívében

   Idén is indulok ezen a rövid távú futóversenyen. Bár magát a futást tavaly nagyon nehézzé tettem magamnak úgy elfutottam az elejét, az esti ídőpont, a kellemes nyári hangulat miatt idén sem hagyom ki.
   Meg aztán...egy újabb 10 kilóméteres egyéni csúcs sem ártana, ha már úgyis ott vagyok. :-))

tavalyi start
   34 fokot mondanak holnapra,  ez estére sem lesz 30 foknál sokkal kevesebb, ez lehet hogy beleszól a terveimbe.  Tavaly 38:07-et futottam. Azóta fejlődtem is, tavasszal a félmaratoni részídőm 38:10 volt, és a pár tempót próbálgató futásom sem volt rossz az utóbbi napokban. Célzott edzésterv nem volt, csak most beleszőttem egy-egy gyors kilómétert az esti futásaimba.

Verseny honlap: 22. Berlin City Nacht

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése