2013. szeptember 2., hétfő

Irány Budapest, irány Maraton!

   A 2013-as naptáramban régóta ott figyel tervként a Spar Budapest Marathon.  Mostanra állt  össze minden részlet, úgyhogy futni fogok. (lekopogtam)

   A Timex a hivatalos ídőmérő a versenyen. Tavasszal amikor szóba került, hogy írok a futó óráikról, felajánlották, hogy ha akarom, tudnak nevezést intézni az általuk szponzorált futóversenyekre. Ez adta meg a lökést, hogy az őszi pesti maratont célozzam meg. Ezt mindenképp köszönöm a Timexnek.


   Eddig is gondolkodtam már rajta, hogy futni kéne Budapesten, de túl macerásnak éreztem a dolgot. Utazásra szabit kell kivennem, az utazási költségek, a nevezés, mind egymásra rakódik. A kiadási oldalt, mind ídőben és anyagilag is, nem éreztem arányosnak néhány kilóméternyi városi szaladgálásért.
   De így, hogy kiesik a nevezési díj (valami jótékonysági díj lesz), ez megadta az induló lökést és elkezdtem tervezgetni. Az ídőpont itt az iskolákban éppen az őszi szünet idejére esik. Ez szuper. Így hármunknak foglaltam repülőjegyet, egy hetet Magyarországon töltünk lányaimmal a nagymamánál. :-) Én otthonról fogok dolgozni, futogatok esténként a Rákos-patak mentén, vasárnap maraton, hétfőn már utazunk is vissza Berlinbe.

   A "felkészülésem" jó irányba halad, de nem tökéletes. Egy hónapja kezdtem el komolyabb hosszúkat futni. (2 óra+) Közben beesett 2 nem tervezett triatlon is gyors egymás utánban, ez a hétvégi allóképességet fejlesztő futások rovására ment. Ráadásul a verseny rombolja az állóképességet. És még nincs vége :-) Ha szerencsém lesz, bejutok a 2 hét múlva rendezésre kerülő Rostock Traithlonra is (teltház, várólistán vagyok). Nagy móka lenne, frankó helyszínen zajlik.
   A futásaim a hét közbeni rövidebb cél tempós és GA2-es futásokból (10-15km), illetve a hétvégi hosszú futásokból állnak össze (25-30km eddig). 2 és fél óra körül csak kétszer futottam. A másodikat tegnap. A triatlonok miatt is biztosan és hogy múlt héten 2 napig hőemelkedésem is volt,  megéreztem az utolsó fél órát. Amilyen könnyedén ment múltkor, most annyira nem esett jól. Úgyhogy próbálom nem túlhajtani magam és tovább gyúrni az állóképességemet. A tempóm jó.

Hát akkor, találkozunk Budapesten! :-)

2 megjegyzés:

  1. Hátha addigra megkapod az új GPS-es órát is tesztelésre és akkor azzal futhatsz :).
    Amúgy nem ide vág, de úgy néz ki, hogy megveszem majd, de csak pont a maraton utánra lesz meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a helyzet változatlan az órával kapcsolatban nálam.

      Na, szuper! Kiváncsi leszek, mennyire jön majd be neked. Ezek szerint te is futsz a maratonon? Hátha összefutunk elötte v. utána... :)

      Törlés