2014. március 11., kedd

Futás, Úszás, Cyclocross

   Megy  a futi, nem fáj a talpam. Király! De szürreális élmény egyelőre. Nem hiszem teljesen el még, hogy túl vagyok rajta. Ennek jegyében azért megpróbálok odalépni. Heti 2 - 3 óra óvatos futásról legalább heti 5 órányi futást szeretnék, hogy a március végi félmaratonra valamit még kihozzak a helyzetből. 2 hete jó volt, 5 és fél óra, bár igazi hosszú futás nem volt benne, másfél órás volt a leghosszabb. A bringázások és úszások mellett nem olyan egyszerű hetente ennyit futni számomra.De nem szeretném még erre a pár hétre sem hanyagolni a bringázást.

  Hétfőn úsztam a 400 méteres tesztet. 6:12. Ezzel nagyon elégedett vagyok. Ha az erőbeosztással, erőnléttel még (a mindenkori ídőtől föggetlenül) van is hova javulnom. Most is eléggé be estem 200 méter után. A részídők:

1. 100m: 1:26     2. 100m: 1:29       3. 100m: 1:38       4. 100m: 1:37

Heti indításnak egy ezúttal pozitív "csalódás" szuper volt! Lehet, hogy mégis lesz valami ebből az úszásból? ;)

 A hét második felére vendégeket vártunk. Csütörtök este rágódtam, pofátlanság e ha elmegyek futni...megbeszéltem velük, minden ok. :) Indulás után a dilemmám is hamar megszűnt, mennyi ideig fussak, mert a lábaim eléggé el voltak készülve. Előző este a görgőn egy másfél órás erő növelő tréninget toltam, majd a futás napján bringával tekertem melóba (ezeket is megnyomom). Úgyhogy futottam egy rövid tempósabbat. Péntek uszi, szombaton újra ment a matek, mikor tudok ellógni futni, jól is éreztem magam velük, de futni is szerettem volna! Végül jól alakult, flamandok révén és mivel a családfő pék-cukrász, ki is találtam, jöjjön egy special hungarian fast food, süssünk lángost!  Ki adtam az irányvonalakat és hogy akkor egy frankó kelt tészta rendel :D Én csak amióta No-ban élek próbálkozom vele néha házilag elkészíteni. Sajnos a tészta nekem soha nem sikerült olyan igazi könnyű, puhára. Mindig egy tömörebb tésztájú valami lett. Úgy is finom volt, csak hát nem az az igazi, mint amit a keresztúri piacon lehet kapni...De a szakembernek köszönhetően ezúttal tökéletes lett a tészta, átment a srác a tesztemen! :D A titok nyitja, legalább 20 percig gyúrni kell a tésztát, hogy átjárja mindenhol a levegő stb...és több folyadék (víz, tej) is kellett bele, mint ahogy én addig csináltam.
   Amíg a tészta kelt, én mehettem futni. :) Egy gyorsabb aeróbot terveztem, meg is lepődtem az első kilóméterek után a tempón, annyira jól ment a relatív könnyű erőfeszítéshez képest. Így a második felét gyorsulóra vettem.
   Ezek után otthon elszabadult a gasztróóó pokol. Torta, süti is készült, desszert a lángos utánra. HAHA!

High Quality Nutrition
   3 db lángossal megküzdöttem és persze a tortát sem hagyhattam ki. Háát ezek után az éjszaka első fele nem volt túl kellemes. De túléltem a dolgot és vasárnapra már szabadon tervezhettem. Először is futottam egy hosszabbat.

   De mást is akartam. Március 23-án megint krossz duathlon verseny lesz Berlinben. A bicajom amit városba használok, eredetileg egy Cyclo-cross bicaj. Amikor vettem (használtan) még nem is tudtam, hogy létezik ez a bringa kategória. Adja magát a bicaj, a múltkori versenytapasztalataim után úgy döntöttem, hogy most  megpróbálok ezzel indulni. Csak krossz gumikat kellett rá vennem és már készen is állt a kalandra!  (Challenge Grifo Pro)

   Beszarás amúgy... versenybringával az erdőbe. Nekem ez totál flash! De itt Berlinben, ahogy korábban is írtam... a montim 12,5 kg, ez inkább 9-10. Jobb aerodinamika (üléspozíció), kisebb ellenállás a kerekektől is, versenyezni jobb lesz.  Szóval bicaj kész, letöltöttem a bringa pálya GPX logját, hozzá egy navigáló programot telefonra (OsmAnd). Kezdődhetett életem első cyclocrossos kalandja a leendő verseny pálya bejárásával. A kamerát ilyen fontos eseményre nem hagyhattam otthon. Sajnos a kamera szögét már megint elrontottam... Azért megpróbáltam összerakni valamit az felvételekből:

Pálya bejáró videó

Ami a pályabejárást illeti, inkább körbejárásnak nevezném!  A végére azért sikerült összeraknom úgy, hogy a pálya minden szakaszát legalább egyszer bejártam. A verseny, ha az ídőjárás nem változik jelentősen,  menni is fog ezzel a vassal, nem kell ide (se) a monti.
a pálya
és amerre én jártam
Ezzel a vasárnapi kalanddal végződött a hetem. Jó volt.

"És semmi mást nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki." :)

2 megjegyzés:

  1. Tőlnünk 1 km-re van egy g.ci jó lángosos, ketten viszik a "boltot", minden, de komolyan minden szombat reggel az a reggelim, egy jó sajtos-tejfölös :)

    Ez a bringa tényleg érdekes és egyben szürreális és a videó zseniális :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldd a GPS koordinátákat! :)
      Csak kár, hogy nagyon lefelé vette az erdőben a bicaj...na majd legközelebb :)

      Törlés