2012. július 10., kedd

Újra mocorgás

Verseny utáni első hét:
   0 mozgás csak pihenés. Váll fájt, alvás csak háton...szupi. Le akartam mondani a 5i50 triathlont, visszaírtak, hogy a 87 euróból visszaadnak 20-at. Korrekt... Felhívtam őket, hogy akkor mégis megtartom a nevezésem hátha javul a vállam és el fogok tudni indulni.

Második hét:  Majdnem 3 óra sport
   A dokival megbeszéltek alapján elkezdtem futni. a bal kezemmel a trikóba kapaszkodva egész jól tudtam pihentetni a vállam futás közben, csak kicsit bénán mozogtam. 5km után azért elkezdett fájni. Szerdán görgőztem 40 percet a német olasz alatt, Balotelli jól kitömte őket. Nem vagyok focidrukker de itt már mindenki az EB serleget fixen a vitrinben látta...legalább hamarabb véget ért az őrület...

   Csütörtökön lementem  uszodába mert normális mozdulatoknál nem volt gond a vállammal, egyre optimistább voltam, hogy vasárnap mégis tudok rajtolni. Uszodában hamar visszahuppantam realitás talajára. Mellben minden húzás gondot okozott, gyorsban csak 90 foktól tudtam a bal kezemmel fájdalom nélkül húzni. Nyilvánvalóvá vált, hogy az 1500 méter alatt inkább nem fogom szétcsapni a vállamat egy verseny miatt.

Szombaton azért elmentem a rajtcsomagomért, így megkaptam életem eddigi legdrágább úszósapkáját. :-|
a kék...

A versenyí után az eredményeket nézegetve láttam, hogy más magyar is indult a versenyen, méghozzá Kuttor Csaba , 1:55-ös ídővel az 5. lett.

Harmadik hét:  5 és fél óra mozgás
   3 futás volt. A hétfői 18 km (4:33 át, 158 áp) alatt nem volt semmi gond de pihentettem is a kezem közben, viszont pénteken 19 (5:19 át, 143 áp) kilómétert futottam és ott kicsit besokkaltam, másnap fájt a vállam.
   Egyszer úsztam nagyon jó érzés volt, hogy úgy ahogy de ment!. Így össze úszkáltam rövid távokkal kb. 500 métert itt abbahagytam vettem a szignált. Volt egy 30 km-es tekerés is 32km/h-s átlagra, az aero pozicióban még elég érzékeny a dolog...

4. hétben vagyok a sérülés óta, gyógytornára járok, edzésekből egyre több van. 1 hónap még a 70.3-ig. Bringán sehol nem vagyok már a 100 kilómétereket kéne harapnom és csak bohóckodom 30 kilómétereken...Izgi lesz...de nem változtatok a távon, marad a középtáv. Majd beosztom szépen az erőmet...amennyi lesz. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése