2012. augusztus 3., péntek

Vakációs mocorgások :)

    Javulgat a vállam. Július elején azért még csak leginkább futogattam, illetve heti 1 rövidebb tekerést nyomtam be melléjük. Úszás zéró. Épp nézem Trainingpeaks logokat, miről írjak, volt pl. egy 8,5km-es tempófutásom 4:04-es átlagtempóval, (167 áp), most visszanézve örültem neki, már el is felejtettem.
    15-én vasárnap aztán elindult a család Magyarországra. Ja de előtte még kitaláltam, ha lenne egy montim, egy barátommal tudnánk kicsit gyilkolni magunkat a budai hegyekben. Rápattantam a használt hirdetésekre, bármi jó csak olcsó legyen és guruljon. Majd otthon hagyom Magyarországon hasonló kalandokra. Találtam is egy nem is olyan rosszat, szombaton elhoztam, egy gyors telószervíz után teljesen szétszedve még épp befért a csomitartóba a cuccaink tetejére.


     A budapesti hetet egy patak parti félmaratonnal indítottam (1:44, 150 áp), majd szerdán ejtettük meg a montis kalandot a Hármas-határ hegyen, nagyon elvéztem. Volt néhány gyilkos emelkedő, technikás és/vagy félelmetes lejtő, könnyed csapatás, szóval mindenféle finomság.
a reptér felé
vasak
Gyuszi
Erzsébet kilátó


    Csütörtök kánikula, irány a Dagály strand, délelött próbáltam úszni, 100 métereket nyomtam, háát a karizmaimból hiányzott a kitartás, nem volt jó. Délután nekiugrottam megint, most lábbójával és számomra is meglepő módon, szépen, könnyedén leúsztam 1000 métert 22 perc alatt.
   Este hétkor a dagály elött találkoztunk Gyuszival, hogy fussunk egyúttal a Margit szigeten 2 karikát. Még sosem futottam ott, tetszett milyen sok ember futott, egy közepes méretű futóversenyt simán megtöltöttek volna. A gumipálya biztos jó és izület barát, nekem szokatlan volt, inkább a sóderen és betonon futottam mellette. Tök jó, hogy pont van egy játszótér az Árpád híd lehajtójánál, így a lányoknak nem volt idejük unatkozni amíg mi Gyuszival a köröket róttuk. Angéla készített pár fotót , már nem volt túl világos, vicces suhanó futó alakos fotók készültek a lányaim főszereplésével. :-)



vége, nincs több kör :)
Gyuszi megfejtette az összes kút működési elvét, lábkapcsolós, mozgásérzékelős, volt minden fajta, ne legyen egyszerű inni. :) 
     Ennyi volt a sport Magyarországon, vasárnap indultunk tovább a nyaralásunk második, utolsó hetére Horvátországba, előre örülve a majdani sok úszásnak. Sok nem lett csak sokszor :-),  750-900-1000-1200m, nem vettem rá magam a rendes edzésre, úgyhogy a távok elég játszósak voltak, figyeltem a vállamra, ne erőltessem, hanem inkább szépen lazán ússzak. Úszás közben nem fogjátok elhinni, de ráakadtam Bikini fenék városkára, gondoltátok volna, hogy az Adrián van? Patrikot nem volt nehéz rábeszélni egy közös fotóra. :-))


     Nem volt rossz ídő így két futást tudtam a meleg, az alvás és a zabálások közé még beilleszteni :-),
egy 15 illeve 10 kilóméteres karikát. 

    Ez volt a fitnesszmennyiség a nyaralásunk alatt. Hát azt hiszem viszonyitási alap nélkül is megállapíthatom, hogy nem egy tipikus Ironman 70.3-ra való felkészülés utolsó heteit írtam le. :-))) De annál jobban biztos vagyok benne, hogy megcsinálom jővő hét vasárnap. Ettől függetlenül azért lassacskán a frissítés témakörét elő kéne venni, mit egyek szilárdat közben nem tudom még...:-)

   Ami most feldob, hogy szombat este lesz egy hiperszuper 10 kilóméteres futóverseny Berlinben, túrista meg rócsild központban, happiness, meg több mint 10000-en indulnak, így nem füllött annyira rá a fogam, de Rickyék is futnak így meg egy jó móka lesz együtt (utána a sörözés). 39:07-es félmaratoni részídőmmel regisztráltam, így az A szektorból a leggyorsabbakkal indulhatok.
   Az elmúlt pár hónap edzései meg sem közelítik a tavaszi futás elötti felkészülés intenzitását, kiváncsi vagyok mit tudok kihozni így a 10km-es sprinten magamból. Ma este nyomtam 4x 500m gyors, 4x500m kocogás felállású intervallt, 1:40,1:38,1:40,1:40-eket futottam. Ez 3:20as tempó, Talán 3:50 körül tudom majd hozni, nagyon elégedett lennék, de majd meglássuk.... ;-)

Dovidjenja :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése