Boldog új évet kivánok

minden kedves olvasómnak, sport barátnak.

Én a következő több napos futó játékkal búcsúztattam 2014-et. 9 napon át, minden nap 1 km-el hosszabb távot futottam. Dec. 23-án 10 kilóméterrel indítottam. A 13km-es távot át is ugrottam, nem hoz szerencsét... :) Szilveszterre 19 km jött volna ki, azt pedig felkerekítettem 20-ra... :-)

9 nap, 10km->20km
Mentálisan és fizikailag is érdekes, hasznos óév búcsúztatónak bizonyult. :-)

A futások adatai itt.

Megjegyzések

  1. köszi és buék neked is!
    jó kis játékot hoztál össze így év végére.
    nem voltam gépközelben mióta szabin vagyok (dec 17.) és van még egy bepótolni valóm, a triatlonos üléspozíciós bejegyzésed, de lehet azt is csak pár nap múlva olvasom el, viszont érdekel nagyon.
    ja, amúgy veszek olyan tuti lámpát, amit teszteltél, mert meggyőztél ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése