2015. szeptember 23., szerda

Rostock triatlon 2015

Érdekes, hogy az év utolsó triatlonjára jön vissza a "feeling". Baromi jó volt az egész, szuper élmény, szuper versenyzés. Miért? Nem tudom, talán mert ezúttal egyáltalán nem voltak elvárásaim magammal szemben. Budapestről visszaérve elkezdtem rendszeresen futni, mission Berlin maraton. Ez a triatlon csak anekdota a 4 hetes futkosás félidejében. Kiváncsi leszek mire lesz ez elég. Persze elkottázni még felkészülten is simán el lehet. :) A maraton ilyen. Kemény műfaj. Én meg nem szeretem ha fáj. Inkább megyek fáradtan is hosszút futni vasárnap, ha cserébe esélyt ad egy jó maratonhoz.

De hol is tartottam, ja. Sokszor van, hogy utólag mennyire jó döntés egy adott versenyre "mégis" elmenni. Előtte sokszor macerának tűnik, sok az ismeretlen, a végére meg legnagyobb élmény lesz. Most is  eszembe jutott ez utólag, hogy de jó, hogy úgy döntöttem, hogy indulok. Ismeretlen itt is volt, főleg az dőjárás. Rostock, észak, szeptember, esni fog, hideg lesz, rossz idő.  De odaértünk és napsütés és kellemes 20 fok közeli hőmérséklet fogadot tminket. Szuper. Ez meg is adta a alaphangulatot. Komótosan készülődtem a váltózónában ilyen remek körülmények mellett. Ja igen ráadásul délután van a verseny rajta, leglazább. :)

Harmadszor indultam el ezen a versenyen. A rostocki élményeimről irtam már részletesen többek között
2013-ban Rostock triathlon 2013,
2014-ben A Bringaszerelő ki van rúgva,
illetve még egy videót is szerkesztettem a tavalyiról: Családi nézőpont

Arra gondoltam, mivel a párom sportfotóst megszégyenítő sebességgel mozgott a pálya mentén, néha még engem is meglepve (lefutva????) , rengeteg fotót lőtt, idén legyen a történet egy fotó sztori!

Készülődés Warnemünde főterén. A világító torony tövében van a váltózóna.
Verseny eligazítás után le kell menni az Alten-Strom nevű tengerre nyiló csatornához, az úszás helyszínére
Beúszás a csatornába, 17,4 fok
Mindenki készen áll? Nem? Nem baj...
Start! 1100 méter a táv
Segítők húztak ki a vízből, nem egyszerű a molóról belógatott ideiglenes létraszerűségen kimászni egy tempós gyorsúszás után. 18 és fél perc (váltózónáig futással együtt)
Pacsi lányomnak és futás tovább a váltózónába
37 km-es bringatáv várt rám, idén megúsztam technikai malőr nélkül.
Hamar letudtam mi? Háttérben a Hotel Neptun
Előttem a világítótorony. Idén teljesen lezárt bringapályán verethettünk ami nagy javulás a tavalyihoz képest. 4 kört kellett megtenni plusz a ki és bevezető szakasz a váltózónához. 1:00:19 alatt megjártam.
Gyors váltás és irány a 10 kilóméteres futás, nagyrészt macskaköves úton vezet, szintén négy körös móka.
A bringapályán előbb még körülöttem mozgó, hasonló tempójú triatlonistákat állva hagytam a futáson. Az első három kilóméter ment is nagyon, 3:50 körüli tempóval.
De bemerevedett az oldalam, nem tudtam rendesen levegőt venni, itt visszalassultam 4:15 köré.
Két kilóméter után kezdett jobb lenni és megint tudtam gyorsítani.
39:07 alatt letoltam a 10 kilómétert. Ez nagyon király. triatlon végén 4 alatti futó átlag, jessz. Látszik megint elkezdtem futni :)
Az utolsó 200 méteren a vezető csaj is mögém szorult.
Célban két órán belüli ídővel 1:59:41 :). Finisher poló, bódottá. Itt is karszalagos körmérés volt.
Váltózóna a verseny után
Versenyközpont a céllal. Háttérben a befutós frissítő asztal minden jóval, sör, virsli, süti, gyümölcs, kávé...
Összesített 14. korosztály 3. Prooost!
Naplemente a pálmafákkal, a feeling mintha csak egy trópusi tengerparton triatlonoztam volna.
Összepakoltam, ettünk ittunk, majd elindultunk rostocki szállásunkra. Szerintem jövök 2016-ban, negyedszerre is. :)

1 megjegyzés:

  1. bringa utáni depóban még egy breakdance-re is volt időd...:D ;) nem semmi vagy! :)

    VálaszTörlés