2015. december 22., kedd

Tutto apposto!

Most jövök usziból. Két és fél héttel "material entfernung" műtét után. Királyság? Ahogy november eleji posztomban írtam, ideje volt kivetetni a fémlapot a kulcscsontomról. December 3-ára csütörtöki napra kaptam ídőpontot, reggel hétre éhgyomorral kórházba be. Végül este nyolckor aznapi utolsóként kerültem sorra. Ezt leszámítva minden zökkenőmentesen ment. Szombaton haza is engedtek.

Testtömeg optimalizálás. clavicula plate(-em:),
Nagyon szépen gyógyult a seb, szerdán fel is ültem a görgőre egy nagyon laza tekerésre. Majd pénteken. Minden szuper. Ok, Szombaton futottam. Vasárnap is. Aztán a műtét utáni második héten (csütörtökön volt varratszedés) már 10 órát sportoltam teljesen probléma mentesen. Tényleg nem erőltettem, csak ami jól esett. Nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan fogok tudni újra sportolni. És ma az úszás.Szóval minden ok, pont került a bringás baleset és a hosszú gyógyulás végére.

KI RÁLY SÁG!

A montit nyúzom a héten, és szuper király az új felniszett illetve a tubeless guma. Nagyon jól gurul és a könnyű súly miatt nagyon jól tudok gyorsítani. A Strava szegmenseket is nézegettem, láttam itt a "hegyünkre" (épitési sitt lerakó, 60 méter magas) is van, gondoltam feltekerek megint a montival. Illegál bemenni, de mindig találni friss lyukat a telep kerítésén. Hétvégén amúgy sincs ott senki. Csak nem kalkuláltam be az utóbbi napok esős ídőjárását. Kétszer majdnem el is akadtam a dagonyában felfelé, itt lánctalpas markolók szaladgálnak fel és le. Brutál sár végig. Fülemig sáros lettem mire felértem. Okos... 1 óra bringázás után jöhetett 1 óra bicaj pucolás. De az ideálisnak egyáltalán nem nevezhető körülmények ellenére is sikerült egy TOP 8-at menni felfelé. Jó lesz ez szárazon. Minimum top 3 a cél, a KOM azért elég húzósnak tűnik! ;-) Lőttem fent pár fotót.



2016 első versenye már fix! SISU Berliner Winterduathlon. A verseny presztizsét jól mutatja, hogy a berlini multisport őröltek szerényen csak Berlini Winterduathlon-VILÁGBAJNOKSÁGnak nevezik. 100 induló, közöttük, junior duathlon világbajnok, hosszútávú duathlon vb 4. helyezett, szóval komoly teljestmények a régióból. Egyik egyesületből srác tolja blogján a multimédiát már tavaly is mentek az interjúk az esélyesekkel, esély latolgatások stb. Vicces. Ha beírjátok youtubera "sisu winterduathlon" kijön sok találat, pályabejárások és interjúk. Na persze ezen felűl a sporttársak közötti üzengetések straván, facebookon. :-) Várom, persze én itt (sem) tudok labdába rúgni, de azért a Berliner Wasserrattenektől valszeg én leszek megint a leggyorsabb szóval ok. Egyik fontos ok volt a vállműtétet decemberi ídőzítésében, hogy januártól tudjak megint "készülni" a VB-re! :-)))

That's it. Nem maradt más hátra, mint hogy

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kivánjak!

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy veled minden rendben, sikeres volt a műtét és simán megy a sport tovább!
    Boldog, sportsikerekben gazdag új évet kívánok!

    VálaszTörlés