Ha csak a verseny startjáig hátralevő 4 hétre gondolok, úgy érzem jó lenne még több ídő. Másfelől a lehetőségeimhez mérten sokat és (remélem) jól edzek.
A tavasszal említett heti edzés rekord már a múlté. Szórom a 15 órás heteket, de volt 16 és 17 óra
feletti is. Ez heti két úszásból, nem elegendő futásból, (próbálom legalább a heti 40 kmt tartani) és annyi bringázásból ami csak belefér jön ki. 4400 km felett járok idén.
A tavaszi versenybringás RTF-ek után a hétvégi hosszabb tekeréseket már az ídőbicajon nyomom. A télen túl agresszívre állított elméleti üléspozicíóból rendesen visszavettem, a legfelső pontra került a kormány és így már kezdem jól érezni magam aeró pozicíóban is. Egy egy strava szegmenst leszámítva (amúgy sem árt egy egy sprint) próbálok nyugodtan, IM tempóban menni a triatlon bicajjal. A 80%-os pulzust alulról próbálom közelíteni.
Ezen a bringán az aeró kerekekkel ez nagyon élvezetes. Nyilván széljárástól is függ de az átlag 35 km/h szélcsendben mondhatni könnyedén megy. Szóval nem tűnik irreális átlag tempó célnak a tapasztalatok alapján. Aztán majd meglátom, 150 km után mit szólnak a tervemhez a lábak. :-) Na és a fenekem! Azzal még mindig minden bajom van már 50-60 km után is... De vissza a lényegre, a bringán próbálom majd nem kiélezni a dolgokat. Elsőre inkább ott konzervatívabban szeretném abszolválni, hogy a futáson maradjon lehetőségem kontrollálni az eseményeket, ha netáán minden rendben menne. Persze tudom itt minden közbe jöhet és közbe is jön. Egy hiba a frissítéssel és game over...
Vasárnaponként próbálok egyből ráfutni a bicajozásra, ez nem mindig sikerül ídő hiány miatt, de amikor igen, az viszont komoly edzés. Mind terhelésben, mind mentálisan. Duplán beépül.Ezeken a futásokon sem erőltetem túl. Így, 80%-os pulzus környékén 4:30-as tempóval tudok szépen mozogni. Ez 3:15-ös maraton lenne. Ha 3:30-on belül beérek majd, a futással elégedett leszek. :)
A vasárnapi brickem:
Bicaj
Futás
Egyik vasárnapi tekerés alatt viszont a technika adta meg magát, a hátsó váltó karja beadta az unalmast és lefelé egyszercsak már nem váltott. Próbálkozás közben még jól fel is váltottam kettőt. Bő 40 kilóméterre Berlintől... fasza. Út szélén szétkaptam ezt a filigrán kis űrszerkezetet, persze esélytelen volt. Összerak, bringára fel és mint majom a pöcsköszörűn 110-120 as pedálfordulaton haza indultam. Reménykedtem csak ne most érjen útól valami versenybringás banda, hogy: -"nézzétek már ezt a divat triatlonistát, aero felni, karbonbicaj, csilicsáré, oszt hasít itt épphogy 30-al és pedálozik mint az állat Frodenonak képzelve magát..." :-)) (megúsztam)
kaputt |
Sram/Zipp R2C váltókar szerelési útmutató : http://www.zipp.com/_media/pdfs/support/R2C-Rebuild.pdf
a tönkrement alkatrészek |
javító szett |
Ready to race again! |
Wasserratten triathleten, egy aktuális csoportkép |
tréning momentz |
Zsilett |
Berliner Wasserratten csapat |
17:15 és 7. beérkező. Feelinges így elől futni. |
4 x 2000 atlétika pályán:
Le is videóztam a pályán a bemelegtő gyakorlatokat, futó abc...
A futás után az erősítés egy triatlonhoz összeállított gyakorlatsor, ezen megyünk végig. Az edzőterem nem új gépekkel van tele, de minden ott van ami kell, szuper!
http://tri-mag.de/service/training/media/video/triathlon-drills-krafttraining-133115
A legjobb az egészben igazából a változatosság, új impulzus, új lendület.
"konditermünk" |
Go Joe Go! :-)
VálaszTörlésYes, Sir!
Törlés15:50-es edzéshéz...Kinderfasching! :D
VálaszTörlés16-17, az már nem semmi!
amúgy bemelegítésnél ezt a külső-belső lábélezést nem értem, hogy mi értelme :D főleg a belsőt...azok kívül, hogy iszonyat csámpás és tájidegen a járás úgy :D
Dekódoltam :)
TörlésJa hát minek mennyire van értelme vagy sem fene tudja, minden mozdulat átmozgat különböző izomcsoportokat. A futásnal pronálunk rendesen mozog a boka keresztirányban is, nem tűnik nekem annyira haszontalannak. Persze ez nem titkos csoda szer csak egy sima kis gyakorlatsor oszt kész. :)