2017. március 1., szerda

Női cipő vonalon már ász vagyok - Pearl Izumi X-PROJECTS 2.0

Ezúttal kivételesen csak akkor derült ki számomra, hogy női modellről van szó, amikor kézbe kaparintottam az új mtb/cross bringás csukámat.


Na szuper... :)  Pearl Izumi  X-Project 2.0. Gyári outletből 270 euróról a felére leárazva.

PI X-Project 2.0
Már tavaly is nézelődtem a Pearl izumi online outletben, de nem akadt a kifutó modellek között a méretemben cipő. Ám idén!  Hogy miért épp ez a márka? Lentebb.

Azért döntöttem, hogy írok a cipőről, mert megleptekl az extra kiegészítők amivel a láb, talp anatómiai adottságához lehet a cipőt finomhangolni. Korrekt. Nyilván el is kérik az árát, amikor épp nem a felét kérik. :)

Szóval egy spéci talpbetét jár extra a cipőhöz. Egyik lehetőség, hogy a kieszítő betétekkel be lehet állítani a megfelelő talpboltozat magassághoz a betétet, hogy faszán ilelszkedjen a talpunkhoz.

talpboltozat betétek
talp a normál talpboltozat betéttel
A talpbetét első felében szintén kiegészítő betétekkel a térd laterális mozgásához igazíthatjuk a cipőt.

térdizület mozgásához passzoló betétek
A tekerős gyorszáras megoldás is nagyon jó és gyorsan le illetve felvehető. Ez a duatlon versenyeken jól fog jönni.

Régi vs. új súly. Ez sem rossz.

Shimano M087
Pearl Izumi X-Projects 2.0
Az első Pearl Izumi bringacipőm a versenybringára vettem és annyira bevált, hogy a triatlon bringacipőmet is leuprgadeltem tavaly egy komolyabb karbon talpas modellre. Minkét cipő ugyanarra a talpra van felépítve. Egyik országúti másik triatlon modell. Méret ugyanaz.
Pearl Izumi Tri fly IV carbon , Pearl Izumi Elite RD 3 carbon
Pearl Izumi Tri fly IV carbon , Pearl Izumi Elite RD 3 carbon
 Never change a running system. Most remélem nagyon sokáig nem is lesz rá szükségem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése