2017. április 1., szombat

Tavasz rulez

Azt hiszem, a téli sportolás nem nekem való... Sérülések, mindenféle nyavaják, hideg, sötét, hideg, meg hideg meg sötét...

De végre, eljött újra a tavasz, hogy megváltson testi lelki szenvedéseinktől. :))
Meleg, napsütés, így imádok futni. És minden nap bringával a városban, királyság.

A februári duatlonok felemásra sikerültek. Sisu előtt sokat betegeskedtem. A bringázás tudtam is gáz lesz. Nem lett az. Nem ment annyira rosszul és a 11. lettem.





Mountain challenge előtt sokat montiztam, úgy éreztem jót fogok versenyezni.

Jól is ment. Amíg full béna módon a harmadik körben zakóztam a bringával. Nem is tudtam befejezni a versenyt a bicaj úgy sérült meg... De legalább itt megismerkedhettem Norbival, egy szintén Berlinben élő és szintén multisportoló magyar sráccal!




És már holnap folytatódik a móka. Berlin félmaraton! Megint kemény zúzást tervezek. Gyorsulás? Az necces lesz. A számok alapján nem igazán, én mégis látok rá magamban esélyt!

I'll be back!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése