2019. november 24., vasárnap

Őszi futó kalandok Berlinben - A Säger kupa

Minden év őszén rendezik Berlinben a Sägerserie-t, egy három terep futóversenyből álló sorozatot. Idén nem utaztunk el az őszi suli szünetben, így spontán jelentkeztem is rá.  Többféle távon lehet indulni, de mindegyik növekszik versenyről versenyre. Én a leghosszabb, "platinum"-on indultam. Ez 12km, 15,5km és 19,2km-es táv a három versenyre. Ugyanazon a pályán három, négy, az utolsón öt kört kell futni. Az első futás október 5én, majd minden második hétvégén a következő verseny.

A jelentkezéskor volt még két hetem az első versenyig, úgyhogy elkezdtem "edzeni". 😬  Résztáv, intervall, csak hogy szokjam a zúzást.😃

Az LG Nord futóegyesület szervezi a sorozatot, akiknek vannak igen eredményes futóik. Tavasszal és nyáron, amikor a Rehberge stadionban futok rendszeresen pár triatlonos társammal, az "lg nordosok"-al osztozunk a pályán. Ilyenkor élvezzük a könnyű atléták társaságát. Érdekes számomra ahogy például a mozgás  koordinációs gyakorlatokat végzik, vagy csak szeretem nézni amilyen eszméletlen tempókkal zúznak körbe a pályán, királyság.


És el is indulnak a Säger szérián szép számmal. Szerencsémre viszont a rövidebb távokon, mint késöbb kiderült.

Rajt egy atlétika pályán, majd be az erdőbe, és kezdődik a hullámvasút. Fel-le, rövid, ám meredek dombokkal.





Nem volt egyszerű futás, de összességében nagyon tetszett. Klassz volt az erdei futás. Alább egy pár impresszió a rendezvényről és a pályáról.





  

A futáson a rajt után az első párszáz méteren próbáltam nem elintézni magam, de aztán az első kör mindegyik futamon elég keményre sikeredett. A rövidebb távokon induló atléták húztak magukkal. Az első versenyen orientálódni sem tudtam ki van velem egy távon.

Az első kör végén, ahogy páran befutottak a rövidebb táv céljába, sejtettem, hogy az első helyen futok, hacsak nem futott el pár arc annyira, hogy az atlétika pálya körön sem látom már őket. Nem így történt és meg is nyertem az első futamot 2 perces előnnyel. Zsír

Majd a további versenyeket is. 😀 Ráadásul, mivel 2017 óta új távok vannak, új pályarekorddal is zártam a szériát. Jó móka volt. Pont jó volt őszre ez a futó kaland.

A győzelem örömére első alkalommal még a medálomat is gravíroztattam.


Säger kupa, összetett első három helyezett

Most a fókuszt eltolom a bringára, kezdődik lassacskán az indoor (zwift) szezon. :)

Honlap: https://saegerserie-berlin.de/

Eredmények: https://my.raceresult.com/114557/results?lang=de/#0_B816F5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése