2011. május 9., hétfő

2011. Május 8. 25km, BIG 25 Berlin

Utólag nézve kalandosan alakult a vasárnapi program, mert szombat este elrontottam a gyomrom amitől aztán  alíg aludtam az éjszaka egyfolytában wcre keleltt mennem, így 4 óra körül még pólót is mostam, gondoltam reggelre megszárad, ebben akartam futni :) Még fél 9-kor is wcre kellett mennem amikor már komolyan aggódtam, hogy nem fogok tudni elindulni otthonról. Angéla adott akkor egy hasmenés elleni port, azt megíttam másfél deciliter vízben, ez volt az össz folyadékbevitelem a verseny előtt...
  9-kor végül elindultam otthonról, hogy meglátom eljutok e a stadionig, vagy visszafordulok és lőttek a futásnak. A szer bevált! 9:55-re értem a starthelyre, 10-kor kezdődött a verseny.
  Nem éreztem magamat gyengének, persze figyeltem magamra és az előzmények után a szervízpontokon öntöttem magamba duplán a folyadékot. Néztem minden km-en az ídőmet, tök jó volt, végig 5:30-5:50 között, nem erőltettem ez volt a normál tempóm, a szívritmusátlagom is csökkent a Berlin félmaratonhoz képest. Az újabb cipőben futottam és egyszer sem volt gond a lábizmaimmal ennek nagyon örültem, nem erre számítottam. A 23.km-nél a lábaim viszont már nagyon el voltak fáradva onnantól már küzdés volt annak ellenére, hogy a tempóm nem lassult.
  A stadion zseniális volt. Először átfutottunk a Stadion alatti bevezető szervíz alagúton, nagy sötét beton alagút, minimál megvilágítással, egy 10-15 főből álló ütős zenekar tolta odabent a motiváló tamtam ritmusokat iszonyat hangosan, zengett az egész alagút, innen értünk be a stadion belső részére ahol az óriáskijelzőn élőben mutatták a befutót. Nagy élmény volt.
  Nem számítottam arra, hogy 2 óra alatt lefutom a félmaraton távot a 25km-es versenyen,  hö sirály!

Átlag Szívritmus: 151
Maximum szívritmus: 176 (stadion)
Kcal: 1445
Szivritmus1 105-133:    1%
Szivritmus2 133-152:  63%
Szivritmus3 152-190:  36%

A telefonom megadta magát útközben, no gps log...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése