2011.05.09 heti program

Szerda ,péntek: Bicaj
Vasárnap: Futás,    37 perc,     6,5km


Bringázásnál nem is annyira, de a vasárnapi futásnál, bár 7 nap eltelt a verseny óta, eléggé fáradtnak éreztem a lábaim. Sok volt a verseny, most érzem, több ídő kell, hogy kipihenjék az izmok, szalagok az igénybevételt. A héten majd könyedebb futásokkal regenerálom. :) Olvastam erről mennyit érdemes pihentetni futóversenyek után, de a 3 nap / 5km táv, amit olvastam az szinte nevetséges, legalábbis az én tempómhoz túl sok pihenő lenne. Félmaraton után 2 hét semmittevés, neee. Nem is így csinálom. 2 nap (3 éjszaka) láb pihentetés,  és utána kezdek finoman edzeni megint. Bringázással kezdeni ideális. Ha még fáradtak az izmok akkor lájtosabb tempót veszek fel és kész.  Nálam bevált eddig.
  Vasárnap este 7 körül mentem ki futni és csúnya esőfelhők jöttek szembe, úgyhogy a táv egy kissebb körre redukálódott, ami a lábaimnak pont elég is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése