2011. július 11., hétfő

2011.07.4-10. Heti program

Hétfő: futás,    11,33 km,    1:01 óra,    5:24 perc/km
Kedd: bicaj,    2 x16 km,    33:44 perc (reggel)
Péntek: bicaj,   2 x 16 km    37 perc
Vasárnap: futás,    12 km,    1:04 óra,    5:20 perc/km

   Miután meghírdettem a bicajt, megpróbáltam egy új "csúcsot" tekerni vele. Végig hajtottam is 30-as tempó felett, de a lámpákkal nem volt szerencsém. Azért sikerült 1 percet így is javítani.
  Pénteken jött is vevő a bicajra. Megnézte, mondta, hogy kopottak a lánckerekek, ezen ment egy kis diszkurzus, na gondoltam lesz alkudozás ezerrel az áron. Kormánycsapágyaknál is nehezen tudtam meggyőzni, hogy rendben van az. A matrica is sérült volt több helyen a bringán! ;)   Elment egy próbakörre, visszajön, nagy levegő majd azt mondja: 290 euro és meg van véve! (300 euro irányárral hirdettem meg). Hááát mondom, legyen ..:D
  Nagyon jó az új bringa, hamar megszerettem. Először a váltót be kellett állítani, az elsőkerék csapágyat is megtisztítottam,  újra zsíroztam. Tiptop. Pénteken azzal gurultam, király volt. Teljesen jó a vázméret nagyon kis kompakt cucc az egész.
  Hétvégén kicsit keresgéltem a neten a bicajról, és ez a kategória, hogy Cyclocross, teljesen eszement dolog. :) Az a lényege, hogy a versenybringások, amikor vége a szezonnak, nem montira ugornak át, hanem ilyen cyclocross bicajokkal, vastagabb rücskös gumival tolják a  földutakon.... ááá
   Azért is van Cantilever fék rajta, mert nem olyan hatékony a fékereje mint egy V fék vagy versenbringaféknek, így a földutakon jobban adagolható...én azt hittem a gumiméret miatt, de nem. Amúgy ez a gyenge pontja a bringának, nem túl harapós a fék.


Edzés log:
  Sports tracker nevű edzőprogramot anno már használtam a symbianos telefonomon, de elkészítették a klienst Androidra is. Végül is jó, hogy online tudom tárolni vele az edzéseim logjait. Barátokkal meg lehet osztani, vagy akár publikussá is tehető. Még kicsit bugos az android kliens, úgyhogy egyenlőre továbbra is a droid runnert használom, csak a gps logot importálom be utána a sports trackerbe. Van widget is amit be tudok illeszteni a blogba:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése