2011. július 7., csütörtök

Bringa csere

   Minél jobban belejöttem a bringázásba annál gyakrabban gondoltam rá, hogy versenybringa lenne a tuti. Szokásomhoz híven, gyakran keresgéltem a használt bringa hirdetések között, hogy mi a felhozatal és az ár.

Újat nem akartam, minek valag pénzért? Persze néha csorgattam a nyálam a bringaboltokban, így kezdtem képbe kerülni milyen bicajok felszereltségek vannak versenybringa téren.  Van egy ilyen kategória meghatározás, hogy Road cross vagy Cyclo cross. Gyakorlatilag versenybringa, de hétköznapi használatra optimalizált, pl vastagabb gumi is felszerelhető rá, emiatt más a fékrendszer, és amit nagyon szerettem volna mert igazán praktikus a városban, 2. szett fékkarok a kormány felső részén. Csak régi versenycangákon láttam eddig és nagyon furcsálltam is, hogy ma már nem kinálnak ilyen megoldást, de szerencsére tévedtem.
  A héten bele is vágtam, csináltam fotókat a fitnessbike-ról, hirdetést feltettem, közben már napok óta megint lázasan keresgéltem. Kezdtem azt hinni csak egyszer tudok olyan jó vételt csinálni mint a fitnessbike-al, de tegnap varázsütésre megtaláltam a tutit Berlinben, este rakta fel eladó a hirdetést, reggel találtam rá, egyből felhívtam, hogy mennék is érte, mert elkelt!
    Este nem sokkal  9 után már otthon is voltam vele. 2Danger Cross Road Comp, komplett shimano 105 felszereltség,  20 sebesség, felül is fékkarok és keveset mentek vele látszik a kopó alkatrészek, a fényezés, a markolat állapotán. A hírdetett 54 cm-es vázméret, ami nekem tökéletes lett volna, ott derült ki csak 52 cm... de emiatt nem hagytam ott végül. Próbakörön jó volt.  A fitnessbike ráadásul 60 cm-es és még jó volt, sztem jó lesz ez is. Már nem gyártják de az ára ahogy megtaláltam neten 699-899 Euro között mozgott. 280 Euró-ért szinte ajándék  ezekkel a komponensekkel és ilyen jó állapotban.
   Hívtak engem is egyből szinte az eladó fitnessbike végett, végül nem jött az ember. Túl szép lett volna 1 nap alatt lezavarni a komplett bringacserét. :) Amúgy egy kis szerencsével lehet, hogy árában lecserélem a két bringát...ez is a használt bicajok vétele mellett szól. Holnap kiderül mit tud élesben a kis két kerekű, már várom :)



Vizuális méret hasonlítás : Focus Arriba 60 cm-es váz, 30-as guma  -  2Danger Crossroad Comp 52 cm-es váz, 23-as guma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése