2011.8.15-27. A verseny előtti 2 hét

8.16. Kedd:   bicaj          37 perc reggel,   
8.18. Csütörtök: bicaj      34:30 perc reggel,
8.19. Péntek: futás,    4,9km,     23 perc,   4:45 perc/km,   156 átlag pulzus
8.22. Hétfő: futás,    13,1km,    1:06 óra,   5:01 perc/km,   154 átlag pulzus
8.25. Csütörtök: futás,    15km,    1:11 óra,    4:43 perc/km,   164 átlag pulzus

  Elfoglalt voltam a héten nehezen tudtam bepréselni estére a futásokat. Vasárnap nem futottam, most hétfőn pótoltam be de nem teljesen, másfél órát akartam megint, de haza kellett érnem korábban. 1:06 perc lett végül.
Az új cípővel barátkozom még, mindkét futásnál azt használtam, kicsit merev és érzésre is jóval nehezebb a DS Racernél, cipőnként  60gramm a különbség, 220 és 280 gramm.
 A DS racer cipőnél a talp első része vékonyabb, és a talp eleve egy kicsit előre döntött pozicióban van,  egyfelől sokkal hajlékonyabbnak érzem és a gyorsabb futáshoz sokkal jobb poziciót biztosít, rádönti a talpat az elrugaszkodásra. Ez a tapasztalatom. Kicsit csalódott vagyok a Trainerrel, arra számítottam, nagyon fog hasonlítani érzésre a Racer-hez,  nem ez a helyzet. Persze azért mindenféleképp használni fogom már csak a súlya matt is. Felváltva fogok bennük edzeni, a Trainer masszívabb nehezebb, nagyobb súllyal futok, a racernél meg megmarad a technika.
  Szerdára  biciklit tervezek, csütörtökre még egy rövidebb könnyű futást és jöhet a vasárnapi félmaraton.
Jó terv, bringa kimaradt eső miatt így futottam egy tempósabb hosszútávot, remélem nem szívattam meg magam a verseny előtt. Viszont nagyon meleg volt, nem tudom, hogy ez nyomta e így fel a pulzusomat...Nem éreztem semmi különösebb fáradtságot.

Próbálom fűzni a lányokat fussanak velem vasárnap, lesz gyermekeknek 900m-es táv. :) Kiváncsi leszek, vállalják e.

Hétfői menet:


CSütörtök:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése