2012. június 8., péntek

Kezdődik az ídőmérő :)

    Már minden box hangos, melegítik a motorokat. A megfelelő térképet az ECU-ba betöltöttem én is, a fogyasztás most nem számít, ídőmérőre csak power kell! Speciális papucsokot is raktam fel, ZOOT Ultra Race 3.0. Zöldre vált a lámpa a depó végén. Kigurulok és párszáz méter után érzem a motor stabil, van visszajelzés a futóműből :-), a gumik melegek! El tekerem rendesen a gázkart, ráengedem az erőt az aszfaltra, de persze nem lövöm még el minden puskaporom, azt majd a versenyen, most még altatom az ellenfeleket. 4 kört (km) nyomok meg, 3:58, 3:51, 3:50, 3:53 (175 áp). A 4. körön (182 áp) kicsit túlmelegedett a motor, de semmi vész, még egy kicsit finomítani kell a befecskendezési térképen. Azt hiszem dúsítani kell a keveréket, magas fordulaton még több nafta kell, hogy hűtsük a rendszert! ;-)
   Ezután már visszavettem a gázból, a bal kormánycsutkán egy gombnyomással visszaváltottam a nyomaték prioritású térképre és így még gurultam 5 kört kényelmes gumitesztetős (cipő) üzemmódban 4:44-es átlagra (154 áp)...csak élveztem a sportot.
  Ezután az usziban lenyomott 1800 méter gyorsúszás volt a hab a tortán ;-)

(Ha egy szót sem értettél az egészből ne aggódj, a hiba nem a te fejedben van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése