2012. június 11., hétfő

A power hét

11 és fél órás hét, egész jól ment. A szerda és a szombat volt a pihenőnap. :)



Hétvégére visszatért a jó ídő így jöhettek az érdekesebb játékok!

   Szombaton gondoltam egyet, bedobtam az úszócuccokat a neoprénnel a hátizsákomba, felkaptam az egyrészes triathlonruhámat, így azt is tesztelem a verseny elött, rávettem egy futópólót, mezitlábra a Zoot csukát, egy napszemüveg és indultam is futva a közeli bányatóhoz. Jó ídőben szoktak lenni kint sokan, ezért egy kis dilemma megelőzte, hogy csináljam e ezt az egészet de aztán belevágtam. És lám bár volt egy pár napozó ember már kint, mégsem mutogattak rám és nevetgélt rajtam senki! :-) (hülye előitéletek meg parázás)

   Lefutottam a partra, a triathlonruhára felhúztam a neoprént és elkezdtem úszni, de megint előjött, hogy kifulladok párszáz méter után. 600 méter volt az egész kb. Szerintem egy kicsit szűk a cucc...Le fogok vágni a lábából és a karjaiból, hogy jobban fel is csússzon a vállamnál, talán segíteni fog. Ez bevált dolog nem az  én őrűltségem. Na jólvan úszás megvolt ki a vízből neoprén le futócipő fel és már futottam is haza. Azért nagyon feelinges volt ilyen speciális cuccokban könnyedén lenyomni ezt. Nincs átöltözés, szárítkozás, csak ki a vízből, neoprén le, vízesen cipőbe be és futás, nagyon király dolog! Az egésznek a meleg,  a perzselő napsütés egy plusz töltetet adott, nagyon tetszett! Mondjuk végig éreztem már futás közben is, hogy nem vagyok toppon, így ennyi volt a szombat, csak egy lájtos tesztelős móka de annál élvezetesebb. :-)

    Vasárnap. Változott a triathlon verseny bringaútvonala. A tó mellett egy 5 kilóméteres kört kell nyolcszor teljesíteni. Így vasárnapra állt a terv eltekerek és megnézem a váltózóna környékét is és betekerem a bringaútvonalat. Nagyon hasznosnak bizonyult. Így nem ismeretlen területen kell az első körökben óvatoskodnom, megismertem az emelkedők helyét, mennyiségét, jobban tudom így az erőmet tervezni, beosztani és taktikailag felhasználni. 2 kört nyomtam. A pálya nagy része elég szűk erdei aszfaltozott sétány 2 kemény emelkedővel, majd egy kissebb része szintén szűk, a főúttól elválasztott bicikliút. Összeségében egy nagyon hangulatos útvonal. A tópart, egy szépen gondozott strandrész, szintén nagyon klassz.
    Ami az edzésrészét illeti, nyomtam neki! Kaptam pár lámpát, és az erdőben a pálya illetve váltózóna keresésnél is csak lépésben gurulgattam, de ezen kívül tapostam a pedálokat. 47 km bruttó 31+ km/h-val lett a végére. Jóó volt, el is fáradtam.
   Várjunk csak még egy fontos dolog. Megjött az Aerodrink kulacs a kormányra, kösz a tippet Mata, teszteltem ezt is és a versenyre kiválasztott energiaszeletet is, Nutrixxion 201 kCal-ás 55grammos energiaszelet. Felvágom majd 4 darabba és úgy pakolom a bicajon a kistáskába. Jó lesz mindkettő. Amit különösen hasznosnak találtam, hogy ezzel a kulaccsal, evés közben is lehet a szilárd kajához könnyedén hozzákortyolgatni, hogy gyorsabban oldódjon és csússzon a cucc. Szuper!

Profile Design Aerodrink

   De ennyi mozgás még nem elég! Ez a power hét vagy mi. :-)  Jöhet a ráfutás 20 perccel késöbb, egy sikertelen ebay aukció és a maradék fél energiaszelet elmajszolása valamint fincsi házi bodzaszörpimmel való feltankolás után.
   Az első kilóméter nem tetszett a lábaimnak de aztán ráálltunk szépen egy utazó tempóra. Nagyon jó lett a tempó-szívritmus arány, ugye a bicajozás után vagyunk, 11 km, 4:51 p/km, 150 áp.

    Frankó dolgok történtek a héten, az úszás-neoprén dolgot még meg kell oldanom, de ezt leszámítva nagyon tetszik, hogy különösebb megerőltetés nélkül végigcsináltam a hetet, és most hétfőn bár a lábaim jeleznek, érzem hogy erős vagyok. Nagyon látom, hogy a fokozatosság hosszú távon nézve is nagyon fontos. Szépen épülgetnek a mozgásaim a 2. évben is. Most már elbír ennyit a testem különösebb pihenés nélkül. Ma azért az lesz, de holnaptól intervall futás, melóba tekerés, úszás...lájtosabb mókák, és aztán vasárnap, VERSEENY!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése