2012. június 6., szerda

Nagy égés lesz Julien!

   El akarom mesélni milyen király volt a 30 kilóméteres csapatás a TT bicajjal, majd egyből utána az úszás, de csak ülök és semmi konkrétum nem jut eszembe!  Tökre fel vagyok dobva, élmény volt!
    Talán ami új volt, hogy a bringán 6 km után elkaptam egy versenybringást, csak minimál voltam gyorsabb nála, de nem akartam szélárnyékozni így megelőztem, végig rajtam volt 15 km-ig, a fordulómig. Kentem is ezen a szakaszon, 34km/h-s átlagot mentem az emelkedők és szél ellenére, gondoltam is rá felőlem gyere öcsi, vágom én szívesen a bozótot, ezért jöttem ki, viszont neked mit ér így az edzésed...persze lehet ő jóval nagyobb távokon mozgott...na mindegy.
     Hazaértem fél kilencre, ilyenkor már az usziba szoktam indulni, úgyhogy gyorsan feltöltöttem a félig üres izós kulacsot, gyorsan összedobtam az úszós cuccokat és már indultam is. Egy fordított brick edzés kúúl.:) Az usziról azt gyanítom, hogy az ironmanek nem ide járnak edzeni, mert megint én voltam a terminátor a gyors sávban a magam 500-aival. Egyre jobban mennek, sokat próbálgatok közben már egyre több figyelmem marad a technika csiszolására, nem a levegőhiánnyal vagyok elfoglalva. Azt hiszem egyre hatékonyabban húzok, érzésre nagyon jókat húztam kevesebb csapásszámmal.

   Csak jönnek a gondolataim! :-)

    Szóval pár napja már csak a triathlon versenyen jár a fejem. Olvasom a triathlon blogokat, triathlon oldalakat.
    Hétvégén meg betekerem a versenyútvonalat, ha esik ha szakad, nincs messze. Már múlt vasárnap akartam de esett az eső, ja igen 13-14 fokok vannak napközben, le is fagytak a lábujjaim most a bringán, szép fordulatot vett a nyár....de nem panaszkodom. "Don't be a pussy!" - Paul (2011) :-)
    Erőben ameddig eljutottam eljutottam, a mai úszás után éppen azon mosolyogtam magamban a zuhany alatt, hogy filmbe illő, hogy az utolsó pillanatra áll össze az úszótávom!  Gyakorlatilag a versenyen fogok először egyszerre, vagy inkább pihenés nélkül leúszni 1500 métert . Két 750-es kör lesz partramászással.  
   Szóval oda fogom tenni magam aztán meglátjuk ez mire lesz elég. Remélem nem égésre mint Juliennek a Ford Fairlane kalandjaiban! :-) Egy jó vasárnapi jamboree lesz részemről, kicsit legyilkolom magam testileg, de fejben pozitív lezek végig akárhogy is alakul, ez biztos. :)

   Ja igen az olvasgatás triathlon témában...Ledöbbentem, amikor olvastam, hogy a legutóbbi középtávú versenyén,  Ironman 70.3 Switzerland-on, Michael Realert 3:44es ídővel nyert. 22:32 perces úszás (1,9km) után, 43km/h-es átlaggal letekerte a 90 kilóméteres bringatávot, ez 2:06:48 órát jelent, majd levezetésként futott egy 1:12 es félmaratont!!!!!! Baszki! :-)

   Még valami. :-)

  Múlt szombaton elmentem itt egy tóhoz és úsztam 1000 métert, hideg volt, szél, sehol egy lélek, csak a természet a nádas és a tavat körülvevő erdő fái. A víz közepén, 250 méterre a parttól furcsa érzés volt kicsit. Szokni kell ezt a magányt meg a környezetet azért. A neoprén miatt nem aggódtam elmerülni biztosan nem fogok, de nem szabad ilyen közegben könnyelműsködni. Ami az irányba úszást illeti, én is húztam mindenfelé kellett rendesen állítgatni a kormányművet, de a tájékozodásból kaptam így egy kis ízelítőt.
   A rossz ídő miatt múlt héten 5 és fél órát mozogtam csak, nem volt sok... most a héten nyomok egy brutált és utána már a verseny hetébe is értünk. Itt az elmúlt két hét benne a sok, de rövid balti-tengeri úszással.


   Na jó éjszakát gyerekek bezárul Hakapeszi Maki mókatára meg minden...de közben itt ez az idióóóta zene szól éppen a Hardrockradion...súlyos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése