2012. augusztus 5., vasárnap

10km pain and glory :-)

Ki találta ki a 10 kilóméteres futóversenyt? Ki találta ezt ki? Hogy laktát küszöb felett? Hogy a szíved majd szétrobban? Amikor pulzusmérőmön sosem látott számok jelennek meg (189) ... ha ez az illető a pályán lett volna, úgy 9,3 km-nél, tuti csúnyán helyben hagyom.... :-)  ...amúgy jó volt.  :-)))

Elrontottam a futás elejét, de elmentettem a célig.  Egyből megpecsételtem a sorsom egy 3:20-as első kilóméterrel (önmagában nézve azért pozitívum is, hogy ilyet tudok :-)).  Eddig az első kilóméterig  a felfokozottság, a hangulat és a körülöttem futók tempója miatt nem éreztem, hogy ennyire elfutom az elejét. Persze amikor csippant az óra és láttam a szívritmusomat is 187 (~190 max), tudtam lassítanom kell. A 2. kilómétert mégis még mindig túl gyorsra futottam, 3:34. Visszavettem még egy kicsikét és elrobbant mellettem a mezőny,  kissé előre keveredtem az A rajtszektorban...
3. kilóméterem 3:46 lett, viszont a szívritmus nem ment lejjebb, csak minimálisan 185-ig, és ennél lejjebb már nem is tudtam szorítani az egész versenyen, kikészültem és innentől a célig már csak végig azon küzdöttem, hogy 4 percen belül fussak, annyira kemény volt belül, ekkorát még futóversenyen nem küzdöttem magammal. Talán a lenti szívritmus görbe jól érzékelteti. Meleg is volt, nekem túlságosan  is ehhez a tempóhoz.


    A további kilóméteradatokat lent a logból meg lehet nézni.  Nem tudom mi lett volna HA, de úgy érzem összességében többet vesztettem így, mintha jobban beosztva az erőmet esetleg tudok egy konstans 3:50 körüli vagy kicsit alatti ídőt tartani...célzottabban kell felkészülnöm egy ilyen versenyre ha 40 percen belüli ídőket célzok meg.
    A buli végülis tök jó volt, rengeteg szurkoló, zenekarok... víz ,tea, és Erdinger alkoholmentes búzasör a célban, szinte minden berlini futóversenyen szponzor, már annyiszor iszom, hogy kezdem megszokni az ízét. :-)
    Ősszel lesz még az Asics Grand 10, oda tudatosan fogok készülni és meglátom milyen futást tudok akkor összerakni.

Eredmény:
Ídő: 38:07 (Mission accomplished, target 38:20)
Összesített: 144.
Korosztály (M35): 19.
GPS és szívritmus log: Berlin citynacht 10k

EDIT:
Fotók a versenyről: http://www.berliner-citynacht.de/fotos-und-videos/fotos/115.html#/0

5 megjegyzés:

  1. Gratula magaban a 3:20 as km durva es hogy utana meg futni is tudtal :-)

    VálaszTörlés
  2. Köce :) Tudtam, de nem esett jól :)

    VálaszTörlés
  3. Durva idő nagyon, gratulálok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mata, de mi volt Nagyatádon?? Semmi hír az éterben!

      Törlés
    2. Ja, most nézem a képeket :)

      Törlés