2013. január 23., szerda

mögin tempóú

   Múlt héten összeszaladgáltam 52 killert. Héfőre próbálom rendszeresíteni a görgőzést, heti egyet vállalok, több nem megy. Csak fejben nehéz de ott nagyon. Úgy látszik nem jó a monotónia tűrésem. Nyomtam 1 órát 2 részletben, megálltam fél óra után pár percre, leszálltam, ittam, majd megint 30 perc. Tudom ez semmi, 1 óra...piskóta vagyok. :-)

   Kedden úsztam egy jót kevesen voltak, lehetett nyomni megállás nélkül. 1700-1800 métert úszkáltam össze.

   A héten ma futottam először, lassan rendszer, hogy a heti első a rövid-gyors. 10 km , 43 perc, 4:18 p/km, 169 áp lett. (89% hfmax) Szerencsére messze még a nyár, mert ez már sehol nem esett jól. Mentségemre legyen mondva a késői ídőpont, a nem egész egy órával a futás elött bevert nagy tányér babfőzelék, a kinti -6 fok, 3 réteg ruha és a csúszós utak meglehetősen nehezítették a conditiont. :-) Ó hát kibúvókat találok ám, ugye! :-)

Pulzusom szépen követi a domborzatot


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése