Más boltokban viszont csak a hátsó kerék került már ennyibe, így én is rászántam magam, hogy most befektetek a Profile Design Semi-Carbon Clincher aeró kerekekbe, mert különben örökre terv marad. (E cég ajánlatait itt meg is írtam korábban)
A képen látható gyári tartozékokkal érkezett meg a felni szett. Ezek gyorszár, felniszalag, szelephosszabbító, pót küllők, küllő szerszám.
Az agy Shimano és SRAM kompatibilis. Campagnolo felárért rendelhető |
Tartozékok |
Kézzel összeszerelt a felni, marketing fogásnak sem utolsó. |
Meglepődve olvastam a neten egy bringás oldalon, hogy nemhogy van latex anyagú gumibelső, de kimondottan ez a versenybringások egyik titkos fegyvere. :-)) A fizikai tulajdonságai révén állítólag kissebb gördülési ellenállást produkál a hagyományos gumibelsőhöz képest. Hatékonyabban nyeli el az apró mechanikai útegyenetlenségeket. Ok... Normál belső 6 euro, Latex belső akciós 8 euró... 4 euró felár a felni után talán már nem oszt nem szoroz..., kipróbálom.
Versenygumi már fontosabb szempont, szintén a neten kerestem infókat, a TOUR-Magazinban találtam egy jó tesztet. (Neten is megtalálható a pdf) A legjobb allrounder külső a Continental GP 4000S. Van defektvédelme, gördülési ellenállása nagyon alacsony, a tapadása mégis kíváló. Szuper, jöhet!
A váltó rendszeréhez megfelelő Shimano Ultegra fogaskerékszett került a hátsó felnire. (38 euróból megúsztam, ez elég olcsónak számít) Az áttételezéssel nem variáltam, az eredetiével megegyező 11-25-ös fogazásút rendeltem.
Kész ennyi, minden adott, most már csak a hiányzó kilowattokat kell szépen beletenni a lábaimba és akkor a bringázás rendben lesz ;-)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése