Tovább finomítok

Bringázás, bringázás, bringázás. Kispályás vagyok én ebben a műfajban. Követek egy berlini srácot straván, akivel tavaly több duatlonon is összefutottam. Mármint amikor lekörözött a bringapályán. :-)
Nemzetközi szintű játékos. Tetszik, hogy bepillantást enged az edzéseibe és elég motiváló is. Reggel sport, este sport. A szó szoros értelmében nem profi sportoló, munka mellett nyomja ő is. Az edzés felépítését nézve nekem is megadta a kezdő lökést, nincs mire várnom a tavasz megérkezett, hazafelé bringán be lehet építeni a frankó kerülőket, értékesebb edzéssé alakítva ezeket a gurulásokat.

Nagy kerülőket egyelőre nem teszek, a 16 km-ről 30-35kmre növeltem a napi délutáni távokat. De ez a 15-20 plusz km nagyon hasznos edzés szempontból, mert Berlinből kiérve a terep kíváló, konstans tudok haladni, nincsenek megszakítások.

Reggelente nincs kerülő, helyette technikázás és egy egy anaerób sprint lámpától lámpáig. A technikázás alatt pedálfordulatos játékok, illetve egy lábas pedálozások értendők. Szoktak nézni miért lógatom egyik lábam, mi lehet a gond a sráccal...persze nem látják, mert a problem a fejében van...:-)

Plusz, a városi fűzős bringacipőről a komolyabb, csatos cipőmre váltottam munkába tekeréshez is. Ez is sokat számít a pedálozásban. Mivel pontosan beállítható a szorossága nem lötyög benne a lábam kicsit sem ezáltal sokkal percízebben tudok a körkörös pedálozásra figyelni. A fűzősben vagy lötyög vagy már fáj annyira szorít.

Valami volt még. Ja igen, a fekete krossz bringámmal nyomom a városban, a felújítás óta nagyon zsír. Most még a 2 éves városi gumit (Continental Super sport plus 25-622) lecseréltem egy jobb, könnyebb edzőgumira ami eredetileg a Bulls versenybringán volt (Vittoria Rubino Pro slick 23-622). Érezhető különbség. Nagyon tetszik hogy a fekete krossz bicajom most tiptop technikailag és szuper jó országúti edzéshez. Tavaly az elhasznált kerekekkel nagyon nem volt kedvem nagyobb karikákat tenni vele, olyan szenvedős volt. Edzés szempontból persze mindegy lenne, az erő leadás és a pedálfordulat a lényeg, nem a tempó, mégis jobb érzés ha a beletolt energia mozgásba megy át súrlódási ellenállások leküzdése helyett.

Szóval most ez a fő vonal. Semmi ördöngösség.  De ezzel múlt héten több mint 200 kilómétert tekertem, csak így ingázósban. Király?

De a legjobb. Reggel tekerek 40 percet, délben futok 1 órát, majd hazafelé tekerek megint 1 óra -1 óra 15 percet. Ez már majdnem 3 óra sport 1 nap alatt, jól elosztva, és szinte észrevétlenül a szabadídőmre nézve. És alsó hangon is produkálok legalább 150 TSS-t. Érzékeled? Ez nagyon komoly csak úgy mellékesen! Ezt jól rendszerezve, jól kihasználva, összehangolva a hétvégi komolyabb edzésekkel, nyárra akár egy igazán veszélyes fegyver is formálódhat(na) belőlem. :-)) 

Fiúk, lányok, és mindenkinek, edzés ON!

Megjegyzések

  1. Én meg nemrég elkezdtem nézni a Simpsonst. Régen láttam jópár részt, de még szinte gyerekként. Mostanában annyiszor emlegették, vagy mutattak vicces képnek pár kockát, hogy kedvem lett, megnézni az egészet elölről. Ha végzek, beszámolok róla. Üdv, The Indoor Enthusiast

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Király! De csak mértékkel, nehogy "túl nézd" magad, az veszélyes. :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése