2019. március 31., vasárnap

Lassan felpörög a motor :)

Éppen egy rövid TT bringás tekerés van mögöttem. Semmi extra, sőt, csak  egy óra volt. De tök jól éreztem magam a bringán.  Ami rám egyáltalám nem jellemző TT bicajon.

Lezárva! Kizárólag Triatlon tréning!
Szeptember elejétől (a meniszkusz sérülés) október végéig gyakorlatilag nem sportoltam. Trainingpeaksen a Fitness mutató lement 37-re, (Frankfurt 125) :)).

A térdemről jó híreim vannak, ugyanis elmentem még egy térd dokihoz, aki szerint az MRT orvos diagnózisa nem volt jó és amit egy nagy összefüggő meniszkusz sérülésnek diagnosztizáltak annak egy része normál degeneratív elváltozás és csak egy kis sérülés van a meniszkusz egy részén. Szerinte az erős fájdalom nem is feltétlenül innen jött, hanem akár egy oldalsó, magyarul bursa?, németül írom Schleimbeutel becsípődéstől. Sportoljak ezerrel és max fél év mólva csinálunk egy MRT-t megint hogy lássuk van e változás.

Ami mérvadó, hogy ez a diagnózis fedte a tapasztalataimat.
   -A fájdalom nagyon rövid ídő alatt múlt el, szinte egyik napról a másikra
   -A vizitkor már 1 hónapja sportoltam minden gond nélkül

Szóval ezek után belendültem, és egy-két megtorpanást leszámítva, betegségek, egyéb teendők, lassan megint a 100 as fitnesszt karcolom trainingpeaksen.

Február végéig nem is volt komoly terv a fejemben, futottam kint télen többet mint tavaly, meg persze nyomtam zwiften is elég rendesen. Az úszásból volt kevesebb, az orrom úszások után teljesen eldugul, bedagad az orrnyálkahártyám...

Most, március elején viszont belekezdtem egy edzés programba zwiften. TT Tune up a neve, 8 hetes terv, heti 5 edzés, az ídőbringázásra kihegyezve.
Tetszik benne, hogy kb. csak egy órás programok, ami azt jelenti, hogy jól be tudom illeszteni a napi programok közé és mellette még mást is tudok edzeni aznap, ha szeretnék.

Az ideális nyereg megtalálása még mindig várat magára. Norbi ajánlotta, hogy próbáljam ki a Specialized EC90 nyereg kínai koppintását, 20 euro küldéssel :D, és ha az ergonómialiag beválik akkor át lehet ülni egy eredetire. Így ha nem válik be, megspórolok alaphangon 100 Eurót.

kínai ec90
Na ezt a nyerget állítgatom a fenekem alá az útóbbi napokban. Nem tűnik rossznak. Ülésmagasság, pozicíó, könyök támasz, megint minden érintve lett és görgőn már kezdtem jól érezni magam.

nálam vhol itt a határ, kényelem-aeró kompromisszum fontos

És itt kanyarodok vissza a bejegyzés első mondatához. Először kint ídén a TT bicajjal. 4 hét TT Tune up program mögöttem, az üléspozíció is alakul.

És kint minden legszuperebb volt, az üléspozíció kényelmes, aeróban is tudtam küldeni a kakaót a lábakba rendesen.  Ez egy nagyon fasza kezdet.

Amire gyurmázok:

Május 18. Spreewald duatlon - középtáv
Június 15. Spreewald triatlon - középtáv

Ezek  a versenyek amiket beterveztem. Persze indulok spontán is majd kissebb versenyeken. Hosszútávon ídén szinte egészen biztos, hogy nem indulok.

Train on!

1 megjegyzés:

  1. "Trainingpeaksen a Fitness mutató lement 37-re, (Frankfurt 125) :))."

    Szia, ezt nagyon ismerem. Az érzést is hozzá. Azt hiszem, nagyon sokat adott nekem az, hogy felálltál, és csinálod. Menni kell, dolgozni vele, nem szabad hagyni végleg a földre esni.

    VálaszTörlés