2012. október 31., szerda

15

-ös csapásszám 25m-en. Ennyi sok jó dolog történt velem az utóbbi hetekben sportot illetően. :)

    Ellenben több mint két hete nem futottam. A korábbi másfél hetes láb pihentetés után a Liepnitzseelauf mégis megadta a kegyelemdöfést a jobb talpamban levő ingyulladásnak, így teljes futás stop. Most kezd még csak annyira normalizálódni a jobb talpam, hogy természetesen tudok sétálni...
    Voltaren hegyek meg minden de kb. a falra is kenhetném. Így most bringáztam (300 km) és úszás heti kétszer. Közben megjött a mocskos ősz, így az ídőjárásra jobban rá vagyok utalva a bringázást illetően,a héten ma használtam először.

    De semmi gond, mozgás van és a futás helyett elővettem a gitáromat szinte minden nap gyakorolok. Erősödnek legalább az ujjaim! Ez is valami. :-)

Semmi mást nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki. ;-)

2 megjegyzés: