2012. október 2., kedd

Szuperhősök élete és egy kis Berlin marathon :)

   A hétvégén mindkét napra futást terveztem, szombatra másfél órát, vasárnapra 2 órásat. Azt hittem vasárnap a futás végét meg fogom érezni de simán végignyomtam. Szép ídő volt élveztem mindkét nap.  90%-ban földes illetve erdei utakon nyomtam. Éreztem, hogy haladok, és hogy jó az erőnlétem.

Vasárnap, miután hazaértem, leültem a teraszon. Angéla kedvesen megkérdezte:
-Na?  Jót kocogtál?
Ezen elgondolkodtam.... Szombaton 19km lett 4:52-es átlaggal (150 áp), és az imént futottam 24km-t 4:56-os tempóban (149 áp), frissítés nélkül, simán, komolyabb elfáradás nélkül? Ahogy az erdőben átgázoltam a mély homokos, süppedős részeken, ahogy a kiránduló emberek csak néztek, amikor elhasítottam melletük, és a lovak a legelőn legszívesebben velem vágtattak volna..., hogy jót KOCOGTAM E???
   Most már tudom mit érezhetnek a szuperhősök, akik titkolják képességeiket, otthon ők is csak egyszerű figuráknak mutatkoznak, így hát valaszoltam:
 -Igen. :-)) 

   Feltűnt, hogy a szokásos 80% Hf körüli futásaim átlagtempói szép csendesen bekúsztak  az 5 perces tempó alá. A téli, tavaszi tipikus 5:05-5:10- ről most az őszre 4:50-5:00-ra. Néha oda kell figyelni, hogy emeljem a tempót mert megyek a megszokott sebességgel, de a szívritmusom közben 143 környékén pihen. A mozgásmennyiség is szépen kezd újra alakulni. Az úszást most kicsit hanyagolom, heti 1 alkalom, az sem megerőltető. De ennyi azért kell, csak úgy magamnak. :-)



   Vasárnap reggel kimentem a Gotzkowskybrückéhez fényképeket csinálni a Berlin marathonról. Olvastam, hogy páran futnak a magyarországi internetes futóközösségből, gondoltam várok amíg jöhetnek kb, hátha sikerül kiszúrnom őket, így nem léptem le miután elszáguldott az élmezőny. :) Sikerült a magyar srácok közül Ulrikot kiszúrnom,  valamint további jó pár vicces figurát is lefotózni a mezőnyben. 9:45-kor hazagurultam, és az Eurosport-on kényelmesen megnéztem a verseny hátralevő részét.

Egy kis ízelítő, alul a link az összes képre.








További fotókat itt találtok: Berlin Marathon 2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése