2012. szeptember 25., kedd

Őszi specialitások


Reggel 7 fok. Széldzseki már befigyelt... de már a kezem is fázik a bringán, kesztyű is kelleni fog... 

Estefelé 13 fok. 146-os pulzusátlaggal lazán futok 4:54-es tempóban 15 kilómétert, jó a hűtés...ez tetszik.

Késő este lehullott leveleket sodor a szél a kihalt utakon, ahogy hazafelé tartok úszás után.  Sivár a terep...

Itt az ősz.

Nagyon korán sötétedik, lehet idén be fogok szerezni egy fejlámpát, mert amióta gps órával futok, a telefonomat nem viszem magammal, így nincs zseblámpám a kritikus útszakaszokra.
Arra is gondoltam, esetleg egy gumis, elöl fehér, hátul piros fénnyel villogó led-es "helyzetjelző" is jó lenne, amit a jobb felkaromra erősítenék. Így a kivilágítatlan utakon jobban látszódnék. Esetleg bringavilágításból tudnék ilyesmit átalakítani.

Ami a telet illeti, kicsit le kéne tisztítani a fejemben, mire összpontosítsak. Sokmindent szeretnék jővőre, hosszabb hegyi/erdei futásokon részt venni, ebből adódóan maraton távon is futni és persze a triatlon vonalon is folytatni, rövid és közép távokon. Eszerint kéne súlyozni a mozgásaimat.

Az biztos mindegyikhez kell futni, és szeretnék persze, sokat. :)

Vasárnapra 2 és fél óra futás volt a terv szénhidrát bevitel nélkül, lehetőleg gyorsuló tempóban.

Az elején 5:15 körüli tempóval futottam 45 percet az első technikai szünetig, innentől 45 percenként álltam meg 1 percre pihenni és inni.
Cukormentes, csak elektrolitokat tartalmazó pezsgőtablettát oldottam fel a kulacsom vízében, HIGH 5 ZERO a neve egy rajtcsomagban kaptam...
A 12. kilóméternél kezdődött az igazán élvezetes része a futásnak. Új terep, itt futottam be egy nagy erdőbe Berlintől északra, gondoltam itt kavaroghatok kedvemre.

 
Jó volt, eljutottam egy kastélyhoz, egy tó küröl is futottam, itt a tempó eléggé lelassult,  sétálgató családok, vékony csapások, fotózás, ivászat, így a futás közepe lett a leglassabb.

 
Hamar eltelt a következő 8 kilóméter az erdőben, ami után visszafelé vettem az irányt.  Egy kicsit más úton futottam visszafelé, tudtam úgy pont kijön a 30 kilóméter a végére. Elfáradtam a futáson de nem volt igazán különbség a 25 km-es távhoz képest. Az utolsó frissítés után azért kicsit gyorsabban futottam, na nem volt acélos de 5:06-ra jött ki, de megvolt a futás második felében a tempó diktálás amit fontosnak tartok. Végül 2ó 44p lett. A lábaim voltak beállva, meg fájtak kicsit a vége felé nem tudom nem elég edzettek a hosszú ideig tartó futáshoz gondolom. Ez változni fog...

2013 starts here. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése