Montis karika

   Megbeszéltük Gyuszival, hogy Magyarországon megint összeeresztjük a montikat egy karikára. A terv az volt, hogy én próbálok hátul nem nagyon lemaradni és közben a Gopro-val jó kis felvételeket rögzíteni, ahogy lefelé zúzunk az Erzsébet kilátótól.Elképzeltétek? Jó, mert az ídőjárás a tervezett napon közbeszólt, így sajna nem valósult meg. Egyelőre! Nyáron bepótoljuk. :-)
   Így húsvét vasárnap felpattintottam a kamerát a bukóra és elindultam egyedül. Sajna a horizont pont nem látszódik a felvételeken, kicsit lefelé állt a kamera, 1-2-3, teszt, 1-2-3,...jó lenne preview kijelző rá... Tegnap este elkezdtem vágni az értékelhetőbb mozzanatokat és aládobtam egy heppi muzzsikot. Így el is készült az első, sajnos nem az akciók, hanem a nézőpont miatt potenciálisan émelygést okozó montis videóm:  ;-))


Útvonal, log: Timex Cycle Trainer

Megjegyzések

  1. mi gopro backpanelt hasznalunk
    sas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, na az jó ha van hozzá kieg. Melóhoz nem is haboznék beszerezni.
      üdv
      Joe

      Törlés

Megjegyzés küldése