2014. szeptember 22., hétfő

5 hét futkosás...

   Már csak 6 nap és itt a Berlin maraton. A pesti középtáv után kezdtem el a gyorstalpaló maratoni edzésprogramom. A táblázatból kiolvasható meddig jutottam. Lehet rendszerezettlennek tűnik és nem is túl acélos, ez volt az ésszerűnek tartott maximum az alakuló formám tekintetében és egyéb teendőim mellett.
   Ez az utolsó hét már a pihenésről, regenerációról szól. Bennük rejlik az utolsó reményem. :-) Az ehhez párosuló tervet is beírtam a táblázatba. Ám készen állok vagy sem, maraton én jövök!

szeptemberi mozgások

2 megjegyzés:

  1. Úgy tűnik készen állták :)
    Gratulálok itt is még egyszer, szenzációs időt futottál! Lassan edzőnek is elmész, olyan edzéstervet csináltál magadnak...:)

    VálaszTörlés
  2. Ja. Tökéletesen működött szerintem is a megfontolt újra építés. :)

    VálaszTörlés