2014. szeptember 11., csütörtök

Kerékpár intervall edzések

 A tervezett intervall tréningek adatai.

Kedd, munkába,-ból tekerés után este ki intervallra, 1 km tempót 1 km laza váltott. 
Edzés log: 1-1 intervall

Szombati brick edzésem első eleme volt ez a 2km-es intervallokból álló gurulás.
Edzés log: 2-2 intervall
ráfutás:     edzés log

   Tegnapra terveztem a harmadik intervall tréninget de esős ídő volt. Rövid bosszankodás után ki gondoltam, semmi vész! Megcsinálom az intervallt a görgőn! Készítettem hozzá a szoftverével egy kis edzés programot. Most használtam ezt a funkcióját először, de nagyon egyszerű. Pár perc volt az egész.

Tacx Catalyst training editor
Bemelegítés:   3 km síkon
4 ismétlés:      3 km 1% slope gyors  - 1 km sík laza
2 ismétlés:      4 km 2% slope gyors  - 1 km sík laza
Levezetés:      3 km sík laza

(Fél) eredmény:
 Edzés log: 3-1 intervall a Tacx görgőn

   A görgő fékje a harmadik intervall után elvesztette a fonalat. Lementettem ezt a fél edzést. Újraindítás után folytattam a programot, de pár perc után megint eldobta a jelet. Na innen hagytam az egészet a fenébe. Már majdnem este 10 volt és még gumit is akartam felnire ragasztani. Nem tudom mi van a Tacx fékével. Már bekapcsoláskor is vacakolt, többször újra kellett indítanom. Ennek is a végére kell még járnom...

   Szombaton lesz a triatlon verseny. Nem számoltam ezt ki jól, vagy csak túl optimista voltam a rendelkezésre álló ídővel, de az utolsó 4km-es intervall edzés már nem fog bele férni. 

   Vagyis, ready to race! Remélem nem lesz nagyon rossz ídő, a buktám után aggódom, esős ídő várható...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése