2019. augusztus 25., vasárnap

Rostock triatlon 2019

Épp éledezem. Chrissel ma körbe tekertük Berlint versenybringával. Legalábbis ez volt a terv. 33 fok, szeles ídő (a kisbetüs amire az ember nem figyel eléggé ;-).
Chrisre 130km, rám 150km után csapott le a kalapács. Simán előfordul egy vasárnapi karikán is. :-)  Én inkább hazafelé fordultam, 186km lett a vége (225 helyett). Chris minden második benzinkútnál tankolt egyet és az eredeti útvonalon végigment.


Ezek után otthon bekapcsolom a tévét és... "ezek az őrültek" a Vueltán...  második szakasz, 200 km. Lesz még nekik hasonlóból 18... ááá, hagyjuk is. :-D

Jó volt a Rostock triatlon.

Két évvel ezelőttig Warnemündében rendezték, az nagyon feelinges volt. Átkerült most Rostockba a Warnow folyó partjára. Gondoltam menjünk és csekkeljük le milyen az új rendezés. A helyszín tök jó! Kellemesen csalódtam. Úszás a Warnow folyóban, szemben a teljes ipari kikőtő, van feelingje. A bringapálya volt Rostockban a gond a múltban leginkább. Most végre összeraktak egy végig lezárt pályát, cserébe viszont nagyon kanyargós, 4 kör, körönként kétszer Warnow alagút a folyó alatt. Szóval szint is volt. Nekem bejött ez a változatos pálya. Neuruppinban 20km oda, 20km vissza, oszt csá. :-)


Hol esett az eső, hol nem, szerencsére legalább nem volt hideg. Ilyen is kell. Nem vagyunk cukorból.

Talán ez az új helyszín egyelőre nem vonz még annyi embert mint e régi, végül 63-an voltunk az erdeménylistán olimpiai számon.

Verseny előtt toltam egy gélt, ennyivel ma be kell érnem.

Az úszásom az gáz volt. Leginkább azért, mert úgy éreztem, hogy tök jó tempót úszok. Erre, neóban 1:50p/100m-re jött ki az átlag, 1500 méteren... Ha például Frankfurthoz hasonlítom ahol több mint a dupla távot úsztam 1:42p/100m tempóval. Itt akkor egy 1:40 azért illett volna. Az két és fél perc különbség lenne ezen a távon!


 
 
Az idei, már szokásos combhajlító görcs presze utól ért vízből kijövet. Mi a fene ez, csak idén ám mindegyik trin... Itt szerencsére csak keveset buktam,  kb fél percet az ídők alapján.

Bringázás tetszett. A tervem annyi volt, hogy figyelek a wattokra, próbálom 4w/kg illetve kicsit fölötte tartani a powert. Már ahol lehetett, lásd pályarajz, 1 kör 10km. Ráadásul a vízes aszfalton észnél kellett lenni.


A kanyargós, gyorsítos, relatív szintes pálya a termetemmel biztosan kedvezett nekem. A harmadik bringa ídő ezt látszik igazolni. Frissítés gyanánt az izómat kortyolgattam a bicajon. Váltózónában csak pár bicajt láttam, sejtettem, hogy valahol 5-10 hely között mozgok. A versenyen váltósok is indultak.


A futás az én számom, ha nem görcsöl be oldalam akkor ott jó leszek! 4 kör, teljesen szuper volt a helyszín, ezt a parkot 2003-ban adták át a Nemzetközi Kert kiállítás helyszíneként. Az első körben megelőztem 3 sporit. Ilyenkor érzed, hogy hiába relatív kevés induló, ezek a srácok is azért jönnek, hogy a lehető legjobb eredményt érjék el.  Nem azért, hogy téged direkt előre engedjenek. Szeretem ezt a fajta versenyzést fej fej ellen. Nem kell háborúzni meg verekedni. Egy kis küzdés a pályán aztán heppi a célban, egymásnak gratulálás, dumcsi, és egy szép élmény örökbe.


Körönként egy kis kólát ittam. Energetika ok volt. Az utolsó kör azért már kezdett kicsit nehéz lenni. :-) Ennek ellenére még tudtam fokozni a tempót. De ez már nem szült jobb helyezést. A célban meglep a szpíker, Jozef aus Ungarn harmadikként a célban. Kiráályság de jó. :) A legjobb futó ídőt is megcsíptem.


Az egész egy  nagyon jó élmény volt. Nem kell mindig Ironman. Sőt! Az már szinte csak egy olajozott marketing/reklám gépezet. Én csalódtam Frankfurtban. Pedig Európa Bajnokság vagy mi.

Legjobb példa Neuruppin. 24!!! euróból szerveznek nekünk triatlon versenyt, szuper feltételekkel, ajándékkal a célban. Szerintetek mennyi haszon maradhat 24 Euróból a szervezőknek, Németorszában? Garantáltam semmi, sőt, tuti állami támogatásra is rá vannak utalva. Mégis csinálják, szervezik nekünk, lökötteknek, csak hogy kergesse egymást pár kattant vízen, földön. Hétvégen, önkéntesekkel. Hát ez a triatlon illetve a sport szpirit. Itt nem a pénz van az első helyen, hanem valami, amiben hisznek. És ezért privát áldozatokat is hoznak. Maximális reszpekt.

Na de inkább vissza Rostockba. Ott volt famili, anyós, uncsitesó, szuper team voltunk :). Most remélem terjesztik jó híremet arrafelé. :-DD


Rostock triathlon

Eredmények


Idén még egy nagy kaland vár rám. Már tervezgettem pár éve, hogy egy alpesi MTB maratonon indulni kéne. Most! Szeptember elején irány Saalbach-Hinterglemm és a World Games Of Mountainbiking!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése