2011. október 13., csütörtök

2011.10.09 Asics Grand 10

   Sikerült. :) 12 órakor volt a verseny rajtja, elég korán már fél 11-kor ott voltam, átvettem a rajtszámomat,  körbesétáltam a rendezvény helyszínét utána visszamentem még 11-ig az autóba, mert még elég csípős hideg volt, 7-8 fok, de tiszta, napsütéses ídő.  Ami végülis jó volt ahhoz képest, hogy a hét elején még esőt is mutatott az előrejelzés és hát már október közepe felé járunk. 10-12 fokban futottunk végül.Kényelmesen be tudtam melegíteni a Chloss Charlottenburg kertjében, volt bőven hely mozogni. futni, fel alá... fontosnak tartottam, hogy az izmok a rajtnál már tökéletesek legyenek, hiszen ez a táv most egy sprintnek számított a félmaratonhoz képest, és az első méterektől nyomni akartam amennyire csak lehet. Nyomtam is, kicsit hátulról indultam a megadott (tervezett) ídőm alapján, a teljes táv alatt szinte futottam el az emberek mellett, a B1-ből indulókkal értem célba, én a B2 közepéről indultam. Ami a futás alatti gondolatokat illeti, végig csaka hátralévő táv járt a fejemben, meddig kéne még kibírni ezt így, amit már éppen nagyon nem bírok :)
  11perc x másodperc vakerált a sportstracker a zsebemben, ez a vadalma füles nélkül is nyomatja a gépi hangján az infókat, nem gondoltam rá így elfelejtettem ezt az opciót kikapcsolni, ráadásul jó hangos is volt, úgyhogy feltűnés nélkül (ahaaaa) futottam a tömegben egy robothanggal a zsebemben :D...asszongya mi, four kilometers? Neem, mivan? Nem lehet, ja hát 3at mondott , affranc, az még semmi...aztán 4 és 5 km okééé, már kifelé futok, hol járok 7,8? Mivan, ááá 8000 méter? Basszus hol van már a 9??? Gyorsítani már nem tudok, ott van 9km, csak kéne valahogy, gyorsítok, lábam bírja, tüdőm nem, basszameg, hol a cél? Ott az mennyi még 600, 400??? Kész vagyok, ott van, 100m, ááá, megvan, basszus, tüdő, szív, ne maradjatok ott, gyertek, már túl vagytok rajta, köszi, hogy bírtátok, medál osztó csajszi elkapott és adott egyet, simán átmentem köztük, a külvilág még nem jutott be hozzám.... 40:51 zsír kirááály. :)  Meleg tea 2 szer, meg volt 1 kis pohár sör is amiről kiderült nem alkoholmentes mint általában, sebaj nem volt rossz, :) és már indultam is haza, délután dolgom volt.

Átlag szívritmus: 172
Max szívritmus:  190
Átlag tempó: 4:05 perc/km
5000m: 20:30 perc
10000m: 40:51 perc
Korosztály: 39.
Összetett: 282.
fél 11 körül

célban



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése