Csak egy kis átmozgatás

Csütörtök:    futás,    kb  7km,     40 perc,     6 perc/km

  Vasárnap ismét verseny, Liepnitzsee Lauf, 15 km tájfutás, így a héten csak regenerálódni próbálok. Szerdán bringáztam, jó hideg volt, nem is gondoltam át jól mit vegyek fel, ezért nem volt olyan jó, fázott a fejem, közben a kabát alatt kezdett melegem lenni...Funkció ruhákból bővíteni kell a ruhatáramat, hogy még télen is ha az utak minősége megengedi, tudjak majd bringázni. Este nyújtottam, a hátsó combizmaim még a vasárnapi versenytől nagyon be voltak durranva, nehezen tudtam a nyújtással ellazítani őket.
   Csütörtökön este kimentem futni, egy nagyon könnyed kocogás volt, cél az átmozgatás volt.  7 km-t futottam 6 perces tempóval. Utána nyújtottam megint, a lábaimat már jobbnak éreztem. Minden este fogok még még nyújtani a versenyig, vasárnap jöhet a 2. menet.
  Ezt a versenyt tavasszal is megrendezték, április közepén 1 óra 21 perc alatt futottam, nagy siker volt az az ídő akkor nekem, és annál inkább várom, vajon mennyi ídő alatt fogom most futni. Az ídőjárás jó lesz, megint 12 fok és napsütés.

   Itt a pálya térképe:
 
15 km

       A vasárnapi versenyen videót is rögzítettek az 5km-es pontnál és a befutóban. Így a futott ídő alapján le lehet tölteni azt a részletet, amikor átfutunk az adott pontokon. Vicces volt látni magamat. Egyébként hasznos kívülről megnézni, hogyan futunk, mert így könnyen felfedezhetünk esetlegesen rossz mozgást, technikát, ami belülről, futva nem is tűnik fel.
  Itt az enyém, nem is ezen, de a másik, a befutós videón láttam jobban, hogy a felsőtestem talán a kelleténél jobban dülöngél jobbra balra. Bár ott már nagyon kész is voltam csak átakartam rongyolni vhogy a célvonalon... (anak a mérete tól nagy) Csütörtökön a futásnál már oda is figyeltem erre és kisérletezgetem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése