Két heti program 2011.9.26-10.08.

Kedd:        futás,   10,2 km,    50 perc,     4:53 perc/km,    158 pulzus átlag
Csütörtök:: futás,     8,5km,    42:27 perc,  4:59 perc/km,    155 pulzus átlag ,    Interval tréning
Hétfő:        futás,    13,6km,    1:04 óra,     4:43 perc/km,    154 pulzus átlag   
Csütörtök:: futás,     5,5km,    27:31 perc,  4:58 perc/km,    153 pulzus átlag
  
   Az egész családot leterítette egy torokvírus a héten, ezért miután nálam is jelentkezteka tünetek, inkább nem bicikliztem a héten, elővigyázatosságból. Érzekeny a torkom, kamaszkoromban kivették a manduláimat is. Tavasszal meglepő is volt, hogy torokfájás nélkül átvészeltem a hidegben való futásokat. Így most is kezdtem már azt hinni, hogy ezt a torokvírust is megúszom, de végül engem is leterített...  Vasárnapra már jobb lett a torkom, de a hétvégén nem volt ídőm futni, így az hétfőre csúszott át.
  Vasárnap 10km-es verseny, a pálya tetszik,  Schloss Charlottenburgtól  le a Siegessäule-ig, majd Zoo és Kantstr. vissza.
  Mekkora tempót bírok majd? Elvileg ezen a távon a nagyobb teljesítmény leadható, hiszen csak 10 nem pedig 21 kilómétert kell futni. De csak elvileg, mert gyakorlatban a félmaratonon is már a teljesítményem maximuma közelében futok.
 A  sportscheck félmaratont  a max pulzusom 87%-án futottam átlagban, innen már könnyú átbillenni és kifulladni, ha az ember nem figyel oda és sokat gyorsít. Nem tudok hirtelen 1 perccel gyorsabban futni, csak mert fele akkora a táv. 10-15 másodperc gyorsulásra számítok kilóméterenként a félmaratonon futott 4:32-höz viszonyítva. Ennél több nem reális, de amennyire magamat ismerem, nem zárom ki, hogy sikerülhet. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése