2011. november 27., vasárnap

Heti mozgás 2011.11.21-27.

Hétfő:   Bringa,    32 km
Szerda:   Bringa,    32 km
Csütörtök:   Futás (intervall),    10 km,    48:07 perc,    6 x 500m,    4:12-3:30 perc/km,    156/186  átlag/max pulzus 
Péntek: bringa,    32 km
Vasárnap:   Futás,    21,5  km,    1:44:31 perc,    4:51 perc/km,    153/174 átlag/max pulzus
*Szívritmus regeneráció :
0p 159
     135
1p 140
     122
2p 118
3p 114

Érzékeny a bal talpam külső éle egy pár napja, de már 2 hete a nagylábujjam inszalagja is, talán túlerőltettem, próbáltam változtatni az utóbbi hónapokban kialakított, egy erősebb pronálással járó talajérkezésen, talán a kifejtett erősebb ellenállás a talp belső oldalán okozza ezt a gyulladást(?), amivel a pronálás ellen tartok. Persze ezt csak én raktam össze, nem tudom mi lehet a lábfejemmel, aggaszt kicsit.

A héten a sok bringázás lemerített, nem tudtam fussak e megint 21-et vagy inkább rövidítsek. Akarom idén még egy pár héten át vasárnaponként ezt a távot futni. A testem próbálta az agyamat lebeszélni róla, végül nem sikerült neki. :)  Biztos, hogy nem voltam toppon, mert  már 6 kilóméternél annyi endorphint kellett nyomatnia csóri testemnek szerintem, hogy még önmagamnak is feltűnt az optimista távbecslésem: "Már majdnem a felénél vagyok és onnan meg már könnyű!"
A héten volt itt is sok szmog, amit pénteken felváltott a rossz esős ídő. Jól tettem, hogy a héten még megnyomtam a bringázást, meglátjuk mikor tudok még tekerni reggelente és este idén.
Szerdáig most nem csinálok semmit pihentetem a lábam és olvasom ezt:

köszi Angela :)


* Edit: felírom ezt is, mert az óra csak az utolsó 7 edzést tárolja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése