2011. november 14., hétfő

RCT Crosslauf 2011 - "Zsírosdeszkafutás"

Először a heti mozgások:
Kedd: Bringa,   32 km
Szerda: Futás (intervall),    8,7 km,    40 perc,    5 x 500m,    3:50-3:25 perc/km,    153/207  átlag/max pulzus
Csütörtök: Bringa,  32 km
Vasárnap: Futás  (terepfutás verseny),     20km,     1:28:36 óra,    4:25 perc/km,    166 átlag pulzus

 A vasárnapi verseny nagyon kellemes hangulatú volt, forró teát osztottak már a verseny előtt is, sok induló gyerek volt, talán inkább róluk is szólt ez a futóverseny. Különböző távokon indulhattak 1,5km, 2,3km, 3km, 5,1km, 10km, és koroszályonként voltak értékelve. A 20 km-es távon a fiatalabbak közé tartoztam így 35 felé is. A Tegeler see melletti erdőben volt a futás. Simább terepre számítottam Berlin közepén, de meredek dombok voltak az útvonalon, fel és lefelé is megdolgoztatott rendesen. A talaj sok helyen elég puha volt meg is botlottam párszor. Hideg volt 2-3 fok, cserébe száraz, napsütéses ídő, úgyhogy szép volt az őszi erdő, a természet. Sapkában futottam, és nem volt melegem... Bruttó ídőmérés volt ezért előre mentem a rajtvonalhoz. :)
3. sorban ott hátrébb az a fél arc fényvisszaverős úszósapiban :)
forrás: http://www.rctegel.de/crosslauf/
Két 10 kilóméteres kört futottunk. Az idei terepfutásaimhoz hasonlóan, a 4. kilómétertől egy magányos önmagammal versenyző futás volt, közvetlen konkurrencia nélkül. A második körben utolértem a fél órával később indított 10 km-es mezőny végét, úgyhogy onnantól egyfelől kicsit nehezebbé de változatosabbá is vált a futás az előzgetésekkel. 11.-ként értem célba. Ha felszorzom az ídőmet a félmaratoni távra, akkor is fejlődtem az augusztusi félmaratonom óta, a terepviszonyok figyelembe vétele nélkül is. Úgyhogy nagyon heppi vagyok, megint sikerült egy kicsit emelni a lécet. Jővőre is szeretnék itt futni a táj szépsége és a rendezvény kellemes hangulata miatt. Zsíroskenyérfutásnak a hagyományosan a befutóban osztott forró teának és zsíroskenyérnek köszönheti, ami meglepő módon nagyon jól is esett. ;-)

Átlag szívritmus: 166
Maximum szívritmus: 183

forrás: http://www.rctegel.de/crosslauf/ forrás: http://www.rctegel.de/crosslauf/

A GPS log minden eddigi minőséget alulmúlt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése