2011. november 1., kedd

Az utóbbi 2 hét mozgásai

  Hazarepültünk (732km,  1:05 óra,   0:05 perc/km,   74 pulzus :))  kissebbik lányommal egy hosszú hétvégére, csak kézipoggyászt vittünk, de a futócipőt azért még begyömöszöltem, mert a patak mellett  mindenféleképp szerettem volna futni. Az ídőjárás miatt ez csak egyszer sikerült.

2011.10.20.    futás,    10km,    47 perc,     4:41 perc/km,    152 pulzus

  Rákoscsaba vége felé a kiépített bicikliút és sétálóút már véget ért, de a földúton a patak mentén annál szebb fűzfaliget volt, le is fotóztam, még sosem jártam erre pedig nem laktunk olyan messze gyerekkoromban.

 
Visszajöttünk, és a versenyes hetek es a mo-i kiruccanás útán a múlt héten visszatértem a szokásos kerékvágásba, hétköznap próbáltam 2 bringa és két futónapot csinálni a vasárnapi futás előtt.

2011.10.24. Hétfő    futás,      10km,     49 perc,     4:55 perc/km,    148 pulzus
2011.10.25. Kedd   bringa,    2 x 16km,   reggel 35 perc,    26 km/ó
2011.10.27. Csütörtök   bringa,    2 x 16km,   reggel 39 perc,   
2011.10.28. Péntek   futás,      9,1km,    45:52 perc,     5:05 perc/km,    147 pulzus

  Sajna szombat reggelre elkaptam valami nyavalyát, émelygés, étvágytalanság, hasmenés.... az évi szokásos 1-2 alkalom egyike, sajnos. Így szombat reggeltől vasárnap estig semmi kaja és a futás is rosszullét miatt elnapolva... :(

  Sötétben futás. Á, koválygok a házak között a közvilágítás mentén, be vagyok szorulva hétköznapokon mert már sötét van mire ráérek futni.. Tavasszal még ok volt 5-6kmt összekóvályogtam, de 8-10km fölötti távnál már nagyon uncsi az utcablokkok körül kavirnyázni.  Magához az őszi környezethez kezdek  hozzászokni megint, de azért brrrrrr, sötét, ködös, néha nincs világítás...esetleg a parakontroll fejlesztésére jó, más pozitívum nem nagyon jut eszembe. Egy részen már a telefonom zseblámpa funkcióját is be kellett vetnem.
  Ez viszon nagyon jól jött! Nem is gondoltam rá előtte, de a kényszer kipattintotta az agyamból az ötletet futás alatt. Jó erős fénye van és a mozgó kézben sem használhatatlan egyáltalán! (TIPP)
Ezentúl be is tudok vállalni szakaszokat ahol nincs közvilágítás és fejlámpával sem kell vacakolnom, vagyis hát nincs, de így nem is kell. Imádom az okostelefonokat :) Edzésre amúgy sem kell pontosabb cucc a mérésekhez.
  Ha már a lognál tartok. Danieltől elkértem a 10Hz-es QStarz bluetooth GPS vevőjét amit a motoron használ laptimernek meg kis telemetriának a Racechrono symbianra írt  programmal. Az első próba után úgy tűnik, hogy nem válik be sajnos, mert a Sportstracker, a futó programom nem kezeli a 10hzes adatmennyiséget, még pontatlanabb is mint a belső gps-el, úgyhogy a külső 10hz-es gps vevővel futás versenyeken lehet nem lesz megoldás, ez lett volna a tervem. Azért még próbálkozok vele, van még pár ötletem, hogy működésre bírjam.

  Ami az őszi/téli felszereléseket illeti, egyenlőre a biciklit upgradeltem sárvédőkkel:




SKS Raceblade, jók, könnyen le és felszerelhetőek, és stabilak, kételkedtem, de nem verődnek bele a kerékbe, minden frankó. Tavaszig végig fent lesznek, de jővő nyáron rosszabb ídőben jó lesz, hogy csak gyorsba fel/le  tudom dobni őket.
   Sapi és kesztyű még nincs futáshoz, nézelődök, de szeretnék nem túl drágán venni, kicsit el vannak szállva az árak a funkcióruházatban (is).  Megyek is mindjárt egy boltba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése