2011. december 4., vasárnap

Heti mozgás 2011.11.28-12.04.

Szerda:    Bicaj,    2 x 16km,    39, 33 perc,    149/171 átlag/max pulzus
Csütörtök:    Futás,    10km,    46:35 perc,    4:35 perc/km,      163/179 átlag/max pulzus
Péntek:    Bicaj,    2 x 16km,    41, 38 perc,    -/- átlag/max pulzus
Vasárnap:    Futás,    24km,    2:05:14 perc,    5:12 perc/km,      149/161 átlag/max pulzus

Az ídőjárás kegyes volt, tudtam a héten bringázni. Mára a terv egy nyugodt, 150-es pulzus alatti 2 órás kitartásnövelő futás volt. Figyeltem a pulzusra, szépen óvatosan mentem, a 12. km-nél  úgy éreztem, hogy akkor abban a tempóban kiszaladok a világból. Ott volt a legjobb is a pulzusan, közelebb a 145-höz, nagyon jó érzés volt akkor úgy futni. Visszafelé 16 km környékén egy gyors dehidratáltsági ellenőrzést tartottam, minden a legnagyobb rendben volt. :) A 22. km-től már igencsak éreztem a lábaimban, hogy fáradtak. A 24. km pont az utcánk sarkára jött ki, ideális volt a vége így. Ki szoktam sétálni a futást, onnan kb 2 perc a házig. A futás logja:
http://www.trainingpeaks.com/sw/JRXBZTNHPIP34GV5HBAD5P2GZI
Este, már a futás után aktiváltam az órán a tempó/szint/sebesség finomítást (smoothing), meglátjuk a következő logokban mennyivel lesz "szebb" az a sok grafikon. :)

Az ídőjárás előrejelzés elég változékony, csapadékos ídőt mutat a jővő hétre, remélem azért, hogy tudom folytatni a bringa futás váltott mozgást. Még tapadósabb 24mm széles bicikligumit is vettem a rossz ídőre, nagyon csúszik és kopott a jelenlegi, holnap fel is pattintom a vasra. Ebben a cikkben találtam erre a gumira, bár német nyelven van, belinkelem, talán más is talál benne hasznos infót magának: www.roadbike.de sechs-robuste-rennradreifen-im-labor-und-praxistest
Continental Grand Prix, olcsó(bb), könnyű, jó tapadású guma, meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése