2011. december 18., vasárnap

Irány Linstow 2011.12.12-18.

Kedden 10 kilóméter interval futás volt 1000m lassú, 1000m gyors felosztásban. 4 perc feletti ezrekre számítottam, mégis gondoltam de jó lenne ha esetleg 4 alá is bemennék, az feldobna. Volt egy 1000 méterem: 3:59.97  haa haa zseniális, köszi :)

Szerda és Csütörtök: bringa 2 x 16 km

Pénteken elmentünk megint egy hosszú hétvégére Linstowba, egy Resort hotel van ott apartam házakkal, és last minute nagyon olcsó volt. A hétvégi hosszabb futásomat 2 rövidebb távra osztottam szombat és vasárnapra, így jobban bele tudtam illeszteni a programjaink közé.

Az is szuper jó a futásban, hogy szinte mindenhova magaddal viheted. :) Csak egy cipőt és pár extra ruhadarabot kell bedobni a bőröndbe a többi mellé. Szombaton futottam 10 km-t. Ezalatt az 55 perc alatt futottam

fenyőerdei sétányon,
lepukkant 3-ad rendű úton,
földesúton az erdőn keresztül,
vízen...,ja nem, a mezőn át, csak ott vannak az apartmanok a háttérben,
az erdész elhagyatott útján,
majd megint a mezőn át, csak most a házak felől fotóztam.
Változatos volt a terep. Vasárnap 7:46kor indultam egy reggeli előtti! 11km-re (54 perc), ilyen sem volt még. :) Most csak simán futottam a kijelölt bringaúton 5.5 km-en át, majd ugyanott vissza.

Karalábéföld előre,
karalábéföld hátra, szuuuper.Miért van december közepén még csoffadt karalábé a földben? A földművelés rejtelmei...

Mondtam Angélának utána, hogy még világosodott mikor elindultam, hideg volt 2-3 fok, szemerkélt az eső, és helyenként alíg kaptam levegőt, úgy fújt szemből a szél. Nézett rám megszánva, mire én folytattam, hogy vagyis minden a legnagyobb rendben volt, nem hagytam volna ki! :) 

Úgyhogy bármerre megyek, viszem biza a futócipőmet magammal, mert minden szempontból teljessé teszi az élményeket, bármerre járok. A pályamotorozás helyhez és ídőhöz kötöttségéhez képest, illetve a hozzá szükséges rengeteg és drága felszerelést a néhány ruhadarabhoz és cipőhöz hasonlítva,  jó nagy különbség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése