2011. december 14., szerda

Heti mozgás 2011.12.4-11.

Kedd:    bringa,    2 x 16km   
Szerda:    futás,    10km,    46 perc,    4:41 p/km,     163/191 átlag/max pulzus
Csütörtök:    bringa,    2 x 16km
Vasárnap:    futás,    21,1km,     1:53:33 perc,    5:21 p/km,    155/186 átlag/max pulzus

Lagymatag ídő van, király, tudtam bringázni! Már 1000km felett járok a 2danger bicajjal is. A guma bevált, vagy az új tapad nagyon jól, vagy a régi volt már irgalmatlanul rossz. :) 

Szerdán kimentem futni úgy éreztem duzzadok az erőtől, de közben meg nagyon gyenge voltam. Talán, hogy a futás elött fél órával kajáltam sem javított a helyzeten, de 6km környékén meg kellett állnom mert majdnem kidobtam a taccsot (pontosabban a vacsit). Tapasztalatnak jó volt...

A vasárnapi futás Warnemündében annál kellemesebb volt a hideg ídő ellenére is, szeles 4-5 fok volt. Megálltam csináltam is pár fotót lent a parton, ez 7km volt a teljes távból a homokban,  megdolgoztatta rendesen az összes létező izmot a lábaimban. A partról egy tökre meredek lépcső vezetett fel vissza a sétányra, na az a nehéz rész levezetéseként kicsit durva volt. Lásd szívritmus log:  http://www.trainingpeaks.com/sw/DHSWKEMSQUDJW2HH25UD3ZZESU
:)





Nyomatom tovább, nincs megállás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése