2012. április 1., vasárnap

Berlin Halbmarathon 2012

Csúcs volt! Az erőmet tökéletesen beosztó, kemény, egyenletes futás volt.

Az elején a nagy tömegben csak a 4. km-nél találtam meg először a távolságot jelző táblát, óra lenyom, 15:21! Ok, eddig több mint jó. :) Komolyan élvezet volt maga a futó mozdulatsor a feszített tempó ellenére, minden izmom tökéletesen teljestettte céltudatosan a feladatatát. Fantasztikus volt és mivel a B szektorból indultam (1:30-1:40), végig haladtam előre a mezőnyben.
10 km ídő: 39:06 (39:07).
13 km-nél már több mint 100 méterről hallatszott egy utcai erősítős zenekartól az All along the watchtower, eszembe jutott Hendrix és hogy mennyire szeretem ezt a számot, ez nagyon nagy élmény és motiváció volt.
15 km ídő: 58:57.
18,5km-től egy hosszú sugárút vezet a célig nem tudtam megállni, hogy ne már itt kezdjek egy fokozatot váltani. A lábaim már nagyon fáradtak voltak, így a start utáni 3:50-es tempóra tudtam visszagyorsulni, és ebben konstans innen végigfutni. A cél előtti 100-200 méteren nem mentem bele semmilyen hajrába, minden elvárásomat magasan túlszárnyalva boldogan, mosolyogva futottam be a célba. Olyan tempóban ment le az egész egyszerűen hihetetlen még számomra. De neem baaaaj! :-))

Csípős 4-5 fokban, de napsütésben indult a verseny, ez a befutóra a hideg szél mellett 8 fokra emelkedett. Azt hiszem ez tökéletes versenyídőjárás volt, ami biztosan hozzátett a jó eredményemhez.

A világ egyik legnagyobb nemzetközi félmaratonján 27500 futóból összesített 385. Á, kész. :)
(Edit: 27500 eladott jegy, de ma olvastam, 23732-en álltak rajthoz)
Átlag pulzus: 173
Nem, korcsoport szerinti helyezés, ídő:


Verseny utáni otthoni energiapótlás: echte ungarische anyu hozta házikolbász, félbarna kenyér és rengeteg kovi ubiiiiii!! This is how I do it! :-)

Majdnem lemaradt! (studiófelvételt nem találok)
EDIT: De, megvan. :)

8 megjegyzés:

  1. Hát ez bizony űridő ! Fantasztikus, gratulálok !

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mata! :) Nagyon király verseny volt.

    VálaszTörlés
  3. csiripiszli122012. 04. 02. 23:18

    Hú, nem semmi, gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Hatalmas idő, pokolian gyors voltál! Gratulálok!;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden összeállt a pontos ídőben. Köszi! :)Visszatértél?

      Törlés
    2. A térdeim még sz*rakodnak, de hamarosan visszatérek! ;-)

      Törlés
    3. Még a kinti utadnál tartottam, de közben olvastam mi az ábra. :(

      Törlés