2012. április 16., hétfő

Pihenés és 66. Liepnitzseelauf (Terepfutás)

    Lazán telt az utóbbi 2 hét visszafogott futásokkal és sok úszással. A Liepnitzseelaufra sem gyúrtam rá külön (kaja, pihenés), lesz ami lesz, csak semmi feszengés. :)
   Volt gyermekeknek is futóverseny, Leona az 1 kilóméteres futást választotta és 4:36-os ídőt futott hoppá, ügyes! Nagyon szép medált kapott, rettentő büszke rá. :-)

   Egy barátom éppen nálunk volt, kilátogatott hozzánk egy hétre, őt is elcsaltam és élete első futóversenyén vett így részt 8 km-es távon. :-)

   A versenyem: rajtnál "ügyesen" beálltam a 8 kilóméteresek mezőnyébe. Start után 600 méterre a pályavezetés miatt rájöttem ez nem az én futamom, szuuuuuper! Sprint visszafelé, messziről láttam ott állt már mindenki ráfeszülve a rajtra, 10 méterre voltam amikor eldördült megint a rajtágyú, megálltam, megvártam míg a futók elérnek hozzám, lihegtem párat majd indultam újra. Volt még cipőfűző kikötődés és görcs az oldalamban, a végén így is 1:02:44 lett. (4:10p/km, 175 áp) Tök jó, nem számítottam rá a hátráltató események miatt, így is javítottam az őszi futás (1:04:04) óta, király!  Összesített 9. Korosztály 2. lettem.
Timivel a díjkiosztón :-)
Mondanom sem kell a gulyás az ágyúból ismét baromi finom volt.  Klassz családi vasárnap volt.  ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése