2012. december 31., hétfő

Először otitis externa, majd 67 kilcsi

    Szeptemberben futottam utoljára 20 km felett. Mostanáig. Hétfőn megkockáztattam egy 20-ast, és miután nem jelentkezett probléma a jobb talpamban, együtt az elmúlt hetek egyre jobb és több futásai után, a héten teljes programot toltam. :)

Röviden a futások adatai:
Hétfő, tempó erő állóképesség volt, 20,64 km,  5:16 át,   146 áp
Csütörtök szintén erő állóképesség, 15,81 km, 5:11 át,  151 áp
Péntek alap állóképesség, 19,22 km , 5:51 át, 141 áp
Vasárnap tempó, 10,27 km, 4:17 át, 165 áp

Csütörtök és pénteken Warnemündében nyomtam a tengerparton. Csütörtöki futásnál baromi erős szél volt, 173-as pulzussal közdöttem magam max 10km/h-val előre. Cserébe a másik irányba a hasonló hátszélben 4:20-as kilómétereket nyomtam lent a homokban, na aaaz sirály volt. :-)

Homok a szééélben:

Egy pár fotót is lőttem:
egyik végről
másik végről
a part feletti fák között
 A másnapi 19-es karikán távolabbi, elhagyatottabb  részét is "befutottam" a Balti-tenger e partszakaszának, itt megint megálltam videózni, hogy megmutathassam a partot mosó hullámok monoton, ismétlődő, megnyugtató hangját és a végtelen víz látványát, nagyon jó kulissza a futáshoz. Emellett a tengerparti homokos, kavicsos talajon futás edzésnek sem utolsó.


Fotótéma itt is volt:
...azért a víz az úr.
A hétvégére visszatértünk Berlinbe, akartam egy tempósabbat is futni a hétvégén, lehetőleg gyorsulva a végét. Ez is sikerült. :-) Így jött ki a 67.

Jó hét volt, mert a fülem is meggyógyult, múlt héten sikerült összehozni a címben említett Külsőfülgyulladást. Úszóknál, búvároknál fordul elő leggyakrabban. antibiotikumot kaptam rá fülcsepp formában, illetve fokozott figyelem a fül kiszárítására ha nedvesség érné.  Pár nap alatt szépen rendbejött. Pénteken már úsztam is.

Év végére pont rendbe jött a lábam, így semmi akadálya egy jó új év kezdésnek, "ambiciózus" terveknek. Nektek is ugyanezt kivánom. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése