2012. december 10., hétfő

Futok :)

  Elkezdtem az utóbbi hetekben újra futogatni. Többé kevésbé tünetmentes vagyok, reggelente ébredéskor, illetve a futások után este jelez kicsit a talpam belső oldala a sarok elött, de napközben teljesen ok, tudok jönni menni, alles gut. :)

 A múlt héten már kimerészkedtem négyszer. A távokat nem merem egyelőre erőltetni, nem akarok a fájdalommal jelző lábra ráfutni amikor a gyógyulás a cél... 1 óra körül, szívesen futnék tovább, mert csak ilyenkor kezdek belemélyülni a futásba, lefoszlanak a felesleges gondolatok az aggodás a kételyek, minden egyszerűvé és automatikussá válik testben és fejben, a világ legtermészetesebb mozgása...

   Kint vagy eső, vagy hó, a bringázásnak így egyelőre annyi. Alábbi képen látszódik, hogyan épültek a futkosások az utóbbi hetekben, max 150 körüli pulzus semmi komolykodás, csak okosan...tegnap a 5cm-es hóban nagyon jó volt, nem panaszkodhatott a talpam. Egyszerűen már azt élvezem, hogy, (lekopogom!) megint rendszeresen futhatok.

bringa futás átalakulás stabil úszkálás mellett, vizuálisan :)

   A nyáron történt vállsérülésem és a mostani a talpammal új kihívások elé állított. Nyáron türelmetlenebb voltam és alábecsültem a sérülés komolyságát. Most ősszel már talán valamivel nyugodtabban álltam a témához.
   Nagyon szerettem volna triatlonozni többet 2012-ben, egész télen, tavasszal arra készültem. Az úszás nagy kaland, imádom és a történetnek nincs vége, minél többet úszok annál többet szeretnék javulni. Nehéz volt lemondani a versenyekről. Ősszel persze már nem voltak nagy tervek, emiatt is könnyebb volt a lábsérülés után, ez is igaz...
   Mindenesetre megpróbáltam a lehetőségeimet kihasználni, alternatívát keresni a lábsérülés kapcsán, bringázni tudtam úszni tudtam, szuper. Azért amikor 3-4 hét után is fájt a lábam fejben kicsit elbizonytalanodtam. De épp akkor kezdett jobb lenni, így végül egy pozitív visszacsatolást kaptam, hogy a türelemmel, az alternatív edzésmegoldások súlyozásával ki lehet jönni ezekből a rossz ídőszakokból és a jővőben már könnyebben adom fel a kitűzött edzéseket, terveket, ha látom hosszútávon jó megoldás.
   Remélem mostmár jó úton járok, és 2013 megkímél a hasonló tapasztalatoktól.

  Tegnap futás közben, ahogyan a szél az arcomba fújta a hópelyheket, eszembe jutott a futás nyáron a 30+ fokban a horvát sziklás terepen. Nem mintha az jobb lett volna, csak a másik véglet. A táj arca mindig nagyon érdekes. A sötét ködös ídőben is érdekesek a fények a hangulat, futás közben minden jó...

tegnap ilyen volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése