2012. december 16., vasárnap

Szabadgörgőn

     Egy szabadgörgőn csak változatosabb tekerni mint a fixen, ez volt a teóriám! Lőttem ezért egy használtat, amint megérkezett, még aznap este ki is akartam próbálni. Egyáltalán nem ismertem még ezt a fajta görgőt, gyakorlatilag csak képen láttam eddig. Nem tudtam mire számítsak, de gondoltam ezt érdemes lesz levideózni...a hétvégen vágtam belőle egy kis 4 perces klippet...;-)



Az első benyomások:
   -jól lehet edzeni rajta, a hátsó kerékkel relatív magas fordulaton kell tekerni és akkor van rendesen ellenállás,  40-45 km/h  nekem elég jó volt.
  -nem igazán változatosabb a fix görgőnél, ez is elég unalmas, viszont itt még bambulni sem lehet! :-) Azért inkább ezt választom a fix helyett, itt tényleg bringázok, az "élmény" jobb.

2 megjegyzés:

  1. Hát elbambulni nem nagyon lehet rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap este is nyomtam, klip pedálban tiszta para, egy hirtelen mozdulat és véged! :)
      Folynak le az izzadtságcseppek a szemembe és a legbiztosabb ha szépen tűröm, tiszta önkontroll. :-))

      Törlés