2012. december 18., kedd

Régi - új futócipő összehasonlítás

     Never change a winning team! Nem egy bölcs mondás, de a mostani szitura illik, mert végül megint az Asics DS Trainer 16 futócipőnél kötöttem ki.
     A 4 hét kihagyás után az első brutál csillapitású futócipőmben kezdtem el újra futkározni, ez egy Asics Gel Fortitude  3. Be is vált, szépen lassan javult a lábam, nem volt gond a futások után, nem úgy mint a neutral cipőkben. Hálát adtam magamnak, hogy nem hajítottam ki, mert igazából egyáltalán nem az én alkatomra ajánlott cipő ez és amióta lettek ideálisabb futócipőim, csak a helyet foglalta a cipősszekrényben.
    Szóval ebben futogattam, de kb. 2 hete rátaláltam egy ugyanolyan  DS Trainerre mint a régi volt, egész jó áron, gondoltam legyen akkor megint a bevált cipő, hagyjuk a kisérletezést. Még a szín is ugyanaz mint a régie.(készült pirosban is ez a modell).
     Miután megérkezett,  egymás mellé tettem a régit és az újat és készítettem néhány fotót. A talpszivacs vastagságán jelentős különbség látható. Meg is csavartam kézzel a talpat, hátha érzek különbséget a tartásban,  de nem, ugyan olyannak tűnt mindkettő. Valószínűleg az még ok lenne a régiben, csak a talpa már nem csillapít...




 
A két utolsó futásomat már ebben toltam és lekopogom, hogy az utolsó futásnál és óta jelenleg 100%-ig tünetmentes a jobb lábam. KOP-KOP-KOP. :-) A szombati futásnál még úgy a 12.-13. km-nél elkezdett jelezni, ezért azt csináltam, hogy az erdőben a pár fokos olvadó hóból kialakult tiszta pocsolyákba mártottam a jobb lábam, ez frankón jegelt pár kilóméteren át.  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése