2013. augusztus 8., csütörtök

János-hegyi Mountainbikeozás

Amikor kis családommal Magyarországon töltünk egy-egy hetet, már rutinszerűen abszolváljuk a kialakult programjainkat.

-Család látogatások
-Barátomhoz megyünk Rétságra sütizni a cukrászdájába. Fagyi, süti, kávé...magnificooo.
(Ha arra jártok feltétlen térjetek be. Rétság, főút, központ, buszmegálló. Nem lehet eltéveszteni.)
-Dagály strand
-Libegő
stb....

   Miért írom le mindezt? Hááát oda szeretnék kilyukadni, hogy mostmár van egy újabb programom ami lassan rutinná válik, még pedig a "jánoshegyi montis bringázás" Gyuszival. Készültem is rá idén, hogy növeljem az élvezeti faktort, vettem a montiba használható telókat. Köszönet uncsitesóm férjének, aki a bográcsozás, szülinapi buli előkészületei közben mellékesen ki-be-át szerelte, láncot olajzott, váltót beállított. (Tudtam ki az én emberem :-) )

Annak ellenére, hogy a bicajom így már készen állt a feladatra, mégsem tudtam felvenni a lejtőkön Gyuszi tempóját. Ugyanis nálam a halálfélelem nem szűk keresztmetszet! Ez a gyerek egy (kedves) őrült! :-) A videón nem látszik igazán a talaj, a terep minősége, meredeksége, de ahogy átrongyol mindenen...ááá. Itt nincs lehetőség rossz döntésre. :-) Jó volt nézni, illetve, persze csak utólag, videón... közben leginkább a saját életem mentésével voltam elfoglalva. Na jó, azért ennyire nem volt vészes a helyzet, igazából nagyon élveztem a csapatást, csak észnél kellett lenni.

  Igen van videó, mert mindkettőnknél  volt kamera, termeltünk némi nyersanyagot. Pár hete elkezdtem összerakosgatni. Esténként vágás, zene illesztés...
 Az eredmény nem egy komoly, profi bringázós film akar lenni, nem volt semmilyen különösebb célunk, "csak" egy számunkra élvezetes baráti bringázás, 17 percbe tömörítve zenei aláfestéssel. 

Az útvonal a hegyi futóknak, bringásoknak biztosan ismerős:
Fel:
Farkastorki út - Máriahegy dűlő (brutál) - Hármashatárhegy nyugati oldalán le - HHH Repülőtér mellett  tovább - Hűvösvölgyi út  - Hárshegyi út - Budakeszi út - Jánoshegyi kilátó
Le:
erdei utak - Schüller út - Hárshegyi út - Szipka utca - Hűvösvölgyi út - Széll Kálmán tér - Kacsa utca - Árpád fejedelem út - Bécsi út

Lets roll!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése